уторак, 17. октобар 2017.

Golden Rose - Grey Hair Touch-Up Stick


Danas pričamo o proizvodu za koji me mnogo vas pitao na facebook stranici, kako sam nedavno stigla ga isprobam danas vam prenosim utiske o njemu. 

Boja za izrastak kose nam dolazi u stiku od čvrste plastike, u ovom pakovanju dobiamo 5, 2 g proizvoda koji će nam trajati izvesno vreme - u zavisnosti od toga koliko ga puta koristite. 

Proizvođač kaže: ,, Ofarbajte vašu posedu kosu jednim pokretom željenom bojom. Stik koji se lako primenjuje i koji pokriva sede vlasi. Savršeno se poklapa sa bojom kose, ne zahteva vodu. Produžava period do drugog farbanja.''

Iskrena da budem, kako nemam probema sa sedim vlasima verovatno ovaj proizvod ne bih ni kupila. Međutim, kako sam ga dobila od kompanije Golden Rose a dosta vas me pitalo za mišljenje, odlučila sam da ga dobro testiram kako bih vam prenela svoje utiske.

Stik ima intezivno braon - crnu boju, odličan je za trenutke kada morate negde da idete a nemate vremena da odete do frizera da se ofarbate. Nanosi se veoma lako i brzo, za svega par minuta. Lepo pokriva sede vlasi i pere se sa kose prvim pranjem i šamponiranjem. Moja kosa je crna, ali sam došla do sjajne ideje kako da ga koristim. Kako stalno kosu raščešljavam na isti način, stvorio mi se vidan razdeljak na glavi. Zbog toga ja ovaj stik koristim baš na tom mestu glave, nanosim ga na koren kose i vrlo malo na teme glave kako bi se teme manje videlo. Efekat je veoma vidljiv i meni se to jako dopada. Takođe sam ga probala i na maminoj kosi, ona ima sedi izrastak i želela sam da vidim kako pokriva sede vlasi. Kada se ravnomerno nanese, jako dobro pokrije sede i sedi izrastak se ne vidi do sledećeg pranja kose.
Jeste da nisam baš kompetentna osoba za testiranje ovog proizvoda, ali se nadam da sam vam bar malo pomogla.
Možete ga nabaviti i u dugim bojama, u svim Golden Beauty radnjama i Lilly drogerijama. 
Golden Beauty Shop Aviv Park Pancevohttps://www.facebook.com/GoldenBeautyShopPancevo/
Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdarahttps://www.facebook.com/GoldenBeautyShopBeograd/
Golden Beauty Shop BIG Fashion Beogradhttps://www.facebook.com/GoldenBeautyShopMini/
Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjaninhttps://www.facebook.com/

Da li ste koristile ovaj proizvod i kakvo je vaše iskustvo?

1 коментар:

  1. Jako zanimljiv post :)
    Zapratila sam te , uzvrati ako zelis :)

    Novi post ---> https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/10/top-6-saveta-kako-da-vam-se-kosa.html#comment-form

    ОдговориИзбриши