среда, 29. мај 2019.

Moj Šminkeraj: Ingrid Strobing Glow Paleta Hajlajtera

Leto nam uveliko stiže i ako se po vremenskim uslovima to baš nebi reklo, ali to nije razlog da naš makeup ne zasija i ovog leta i to zahvaljujući jednoj prelepoj paleti hajlajtera koja je mene blago rečeno oduševila.

Reč je o prelepoj Ingrid Strobing Glow paleti u kojoj dobijate sve što vam je potrebno za savršen sjaj lica.
Veliki sam zaljubljenik kada je u pitanju šminka za konturisanje ili isticanje onih lepih crta lica, mnogo sam ovakvih proizvoda koristila pa vam sigurno mogu reći da je ovo jedna od retkih paleta za lice koja me pozitivno iznenadila i oduševila.
U paleti dobijamo tri nijanse, hajlajter bele boje, hajlajter zlatno-bež boje i jedan zlatno-braon bronzer koji daje toplinu licu. 
Ovaj proizvod je većih dimenzija odnosno sadrži čak 15g prozvoda koji se jako sporo troši i veoma dugo će vas služiti. Paleta je napravljena od čvrste plastike, vrlo je praktična jer vam neće zauzeti mnogo mesta u neseseru kada krenete na putovanje a sigurna sam i da se ne može slomiti ili oštetiti. Izgled palete je veoma lep i gornji polopac je providan pa i pre kupovine možemo videti šta se nalazi unutar nje,  što je od mene jedan veliki plus. Ne volim proizvode koje možemo bolje pogledati tek nakon kupovine jer sam se tako više puta prevarila i dobila ono što nisam očekivala. 

Prednost Ingrid Stobing Glow palete:
  • Vaše lice izgleda zdravije i sveže,
  • Obezbeđuje vašoj koži blistav i podmlađen izgled,
  • Naglašava željene delove lica i čini vaš izgled spektakularnim,
  • Lako se nanosi zahvaljujući njegovoj svilenkastoj teksturi, pa ne ostavlja tragove i fleke,
  • Možete ih koristiti pojedinačno ili zajedno ukoliko želite naglašenu definiciju.
Pigmentacija je ono što se meni najviše dopada, zaista je na zavidnom nivou i mala količina proizvoda je potrebna kako bi rezultati bili videljivi na licu. Pa ukoliko volite vrlo malo hajlajtera na licu, polako sa nanošenjem jer je pigmntacija za čistu desetku. Jedna sam od onih koja voli da joj lice "sija" i blista pa ću ovaj proizvod svakodnevno koristiti kako tokom leta tako i cele godine. Što tiče trajanja i izdržljivosti na licu, nanela sam ga u 7h ujutro i skunala u 23h uveče, uopšte se nije micao sa lica a da fiksator nisam koristila. Nije mi izazvao nikakve iritacije i veoma je lagan za lice. Zaista sam oduševljena ovim proizvodom i definitivno je ovo jedan od favorita godine.
Pripremila sam i sliku kako izgleda kada se nanese, zanemarite moj "makeup za 5 minuta" jer od bebe zaista nemam vremena da odradim šminkanje detaljno i kako treba a i hormoni su učinili svoje. Pogledajte samo kako ovaj proizvod izgleda na licu: 
Cena ovog proizvoda je 769, 00 dinara a možete ga nabaviti putem online prodavnice Kozmetika i Parfemi RS.
Kupovinom kozmetike u iznosu većem od 2000 din ostvarujete besplatnu dostavu na vašu kućnu adresu.

Da li ste već nabavile ovu paletu i kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар