уторак, 17. септембар 2019.

Farmasi Šampon od Belog luka - Da ili Ne?

Skoro svaka druga žena želi da joj kosa bude duga, lepa i negovana. Naravno, mnogima to ne polazi od ruke jer im kosa sporo raste a i kada izraste ponovo je došlo vreme za šišanje oštećenih krajeva pa se dužina vrati na staro. Na našem tržištu se već odavno pojavio čuveni šampon od belog luka namenjen bržem rastu kose, brenda Farmasi. Kakvo je moje iskustvo prilikom korišćenja ovog šampona, saznajte u daljem tekstu.


O proizvodu: ,, Šampon u sebi sadrži ekstrakt belog luka. Pomaže da kosa brže raste, reguliše lučenje sebuma i uklanja perut. Štiti i jača koren kose. Trenutno čini kosu mekšom i zaštićenom. Obnavlja kosu i sprečava njeno opadanje. Pogodan je za sve tipove kose."
Nedavno je bila sjajna akcija Farmasi kozmetike gde za samo 199 dinara možete kupiti manju verziju ovog šampona o kom' sam čitala samo pozitivne utiske pa sam i ja poželela da ga probam, tako sam kupila par komada kako bih obezbedila zalihe ali onda se desilo nešto nepredviđeno.

Šampon nam dolazi plastičnoj bočici od 225ml, tekstura šampona je gusta, prozirno bele je boje. Ako se pitate da li miriše na beli luk -odgovor je NE. Ima veoma blag, prijatan miris koji jako brzo izvetri nakon pranja kose, gotovo i da se ne oseća. Nešto je gušći pa je malo veća količina šampona potrebna kako bi se stvorila pena u kosi.
Nakon prvog pranja kose nisam bila zadovoljna, imam masno teme glave a nakon pranja ovim šamponom ono je bilo još masnije. Krajevi su bili sjajni i lepi ali kada sam pogledala glavu, kao da kosu nisam ni prala. Tada sam pomislila da možda nisam dobro isprala kosu i da nije do šampona. Dala sam mu drugu šansu, ista situacija se desila. Nakon dva dana ponovo sam oprala kosu i iskrena da budem, kosa mi je bila još masnija i teža.
Tako sam ja odustala od korišćenja ovog šampona. Ne znam da li kosa brže raste, nisam imala priliku da saznam jer mi ne odgovara ali to ne znači da neće odgovarati i vama. Drugarica mi je rekla da su rezultati vidljivi nakon četiri meseca od početka korišćenja šampona, ali ja zaista ne mogu da nastavim da ga koristim jer mojoj kosi i koži glave ne prija.

Volim Farmasi kozmetiku, imam dosta njihovih proizvoda koje koristim svakodnevno ali ovaj proizvod mi nije odgovarao, što ne znači da neće i vama.

Da li ste ga vi koristile i kakvi su vaši utisci? 

3 коментара:

  1. I meni bas ne pomaze. Ne koristim ga nesto dugo, ali teme glave mi je jako crveno i uzasno se peruta. Dala sam mu dosta prilika, ali bas mi ne odgovara.

    ОдговориИзбриши
  2. Fora je da prve dve nedelje masni kosu dok se teme navikne i posle je predobar, kosa je mekana, ne mrsi se i imala sam dobra iskustva, volim sto nema miris jer mi mirisi brzo dosade.

    ОдговориИзбриши