понедељак, 19. септембар 2016.

Zaful - Lista Želja

Danas sa vama moram da podelim jednu lepu vest. Dugo sam želala da sarađujem sa Zaful sajtom i sada se ta želja i ostvarila. Na ovom sajtu možete kupiti nakit, gardetobu, torbe, obuću i ostale modne dodatke koji su potrebni jednoj ženi. Ima dosta toga zanimljivog pa mislim da bi svako od vas  našao nešto idealno za sebe. Cene su pristupačne za sve, ima stvari koje su baš povoljne a ima i onih malo skupljih. Ja sam za sebe izabrala par stvarčica, bila sam na slatkim mukama jer nisam mogla da izaberem koju haljinu ću poručiti, ima mnogoooo lepih. :) Celokupnu ponudu njihovog asortima možete pogledati ovde: Zaful. Sve je lepo i uredno raspoređeno pogotovo deo gde su haljine. Pa tako ne morate da se mučite i satima da tražite, jer je sve po kategorijama. 

Svi koji me poznaju znaju da obožavam haljine i da ih stalno nosim. Tako ovaj put nisam mogla da odolim jednoj svečanoj haljinici, za koju sam ja birala boju.   Pa, pogledajte kako ona izgleda:
Meni se mnogo dopada i s' nestrpljenjem čekam da se nađe u mojim rukama. Ukoliko želite da pogledate njenu cenu kao i izbor boja koje možete poručiti to možete učiniti ovde: Sleeveless Jacquard Mini Dress.

Sledeće što mi se jako dopalo a slagalo bi se uz ovu haljinicu jeste jedna narukvica. Srebrne je boje, sa cirkončićima, baš kakve volim. Ona izgleda ovako:
Njenu cenu kao i više informacija o njoj možete pogledati ovde: Dazzling Rhinestoned Bracelet. Jako je simpatična i elegantna pa se može nositi samo u posebnim prilikama.

Retko kada nosim prstenje, više volim satove i narukvice. Pošto sam već naručila nakit koji bi upotpunio moju kombinaciju poželela sam da imam jedan prsten. Dugo takav gledam na našim sajtovima ali zbog previsoke cene ga nisam kupila. Tako da, evo prilike da ga konačno imam. Zlatne je boje, sa cirkonima i ima dve kuglice zbog kojih mi je ovaj prsten poseban i drugačiji. Izgleda ovako:
Prelep, zar ne? :) Njegovu cenu kao informacije o ovom prelepom prstenu možete pogledati na sledećem linku: Rhinestoned Ball Ring.


Kako bi kupovina bila lepša i zanimljivija na sajtu možete i da igrate trenutno najpopularniju igricu pokemone koje kasnije možete prodati. :) I sama sam malo igrala, i tako se zabavila. :) Igricu možete igrati ovde.


Da li vam se dopada moj izbor? Šta vam je najviše privuklo pažnju?



6 коментара: