четвртак, 1. септембар 2016.

Moja Saradnja Sa Dresslink Sajtom

Zdravo drage moje, nedavno ste na mom blogu mogle videti post sa listom želja sa Kineskog  Dresslink sajta i koje bi stvarciče od njih volela da imam ujedno i pokažem vama. Paket je stigao nakon deset dana od porudžbine, sve posebno i dobro upakovano što je jako bitno naglasiti i  sve je baš onako kao što je bilo na njihovim slikama. Danas ću vam pokazati šta mi je to lepo stiglo i kako izgleda a vi možete posetiti sajt Dresslink, pogledati njihovu široku ponudu ili poručiti nesto za sebe. 
Prvo što ću vam pokazati jeste ova prelepa torba, bela je od eko kože sa braon detaljima. Ja sam mislila da je malo veća jer nisam obraćala pažnju na njene dimenzije ali i ovako je mnogo lepa. Može se nositi i sa kaišem za rame i bez njega jer ima ručku na njoj. A, ona izgleda ovako:
Kao što možete videti torba je mnogo lepa, elegantna i otmena. Može se nositi uz neke malo svečanije kombinacije odevanja. A, cenu iste kao i kako da poručite možete videti na sledećem linku: Handbag.

Druga stvar koju sam želela jeste ovaj beli sako, blejzer kao. Takođe je bele boje sa malim nitnama na prednjoj strani. Materijal je sličan pamuku, prijatan je. Veličina je M, a možete ga naći i u crnoj boji. Ja sam izabrala belu da mi se slaže sa tašnom. Kako on izgleda pogledajte na sledećim slikama:

Veoma lepo se slažu i idu jedno uz drugo, jako mi se dopada kako izgledaju zajedno. Ukoliko želite da poručite ovakav blejzer ili da pogledate kako izgleda na sajtu i vidite njegovu cenu to možete učiniti ovde:Blazzer
Ja sam jos jedan predmet poručila a to je ajlajner koji stoji na očima čak 36h, lepo izgleda, jako je precizan i verujem da nakon nanošenja i stoji 36h na očima jer je jako intezivan. Ja sam ga probala na ruci i tu sam se uverila u njegovu preciznost. On izgleda ovako:
Ukoliko želite da poručite ovakav ajlajner ili da ga pogledate to možete učiniti ovde.

Ukoliko budete poručivale nešto iskoristite sledeće kodove kako bi ostvarile popost na porudžbinu:

lendy15 == $1 manje na porudžbinu od $15
lendy19 == $2 manje na porudžbinu od $19
lendy29 == $3 manje na porudžbinu od  $29
Ove kupone možete iskoristiti do 28. 02. 2017.godine.
Jako sam zadovoljna saradnjom sa Dresslink sajtom, nadam se da cu vam uskoro pokazati nesto novo i da vam se dopao ovakav tip posta. Takodje se nadam da su vam se dopale stvarčice koje sam ja izabrala. Očekujem vaše komentare i vaše mišljenje!


8 коментара: