среда, 31. август 2016.

Avon Dreams Losion Za Telo

Zdravo, drage moje. Gledajuci svoje postove u nazad shvatila sam da dugo nisam pisala o nezi koze, koja je veoma bitna. U danasnjem postu cu vas upoznati sa Avon Dreams mirisljavim losionom za telo.
Losion nam dolazi u lepoj roze, gumenoj bocici sa plasticnim poklopcem. Na prednjoj strani proizvoda vidimo logo firme i naziv kolekcije iz koje je sam proizvod, dok na zadnjoj mozemo procitati sastav proizvoda, naziv proizvoda na par jezika kao i kako isti cuvati.
Sastav:
Tekstura proizvoda je srednje gustine, poput mleka za telo, lako se razmazuje i ne ostavlja tragove na odeci.
Nemam mnogo Avon proizvoda, svega par komada ali ovaj losion za telo je definitivno moj favorit medju njima. Caroban, zanosni miris satima nakon koriscenja zadrzava se na nasoj kozi i mirise intezivno poput parfema.  Dugotrajan miris nezne mesavine socne sljive,  provanslavske ruze i intezivnih drvenih nota jednostavno morate zavoleti. Pored predivnog mirisa ovog proizvoda, njegova namena jeste da cuva, hidrira i neguje nasu kozu. Proizvodjac preporucuje da se koristi svakodnevno nakon tusiranja ili kupanja tako sto se umasira na cistu, suvu kozu ali ja ne mogu da odolim pa ga cesto koristim i jutru i po danu. Fino hidrira i neguje kozu posebno za vreme leta kada nam je potrebna dodatna hidratacija i ja sam ga ovog leta bas cesto koristila. Miris nije ni previse jak ni previse blag ali se dugo zadrzava na nasem telu. I posle 9 h nakon koriscenja vi cete predivno mirisati a vasa koza nece biti suva i dehidrirana. Sporo se trosi ali meni je vec pri kraju jer ga svakodnevno koristim.
Ukoliko volite fine, mirisljave losione ovaj vam od srca preporucujem jer sam sigurna da ce se svima dopasti.
Cena losiona je 750. 00 RSD ali ako ga kupujete uz parfem onda ce biti povoljniji i za taj novac dobijamo 150 ml proizvoda.
Ovaj proizvod mozete kupiti putem kataloske prodaje.

Нема коментара:

Постави коментар