уторак, 23. август 2016.

Farmasi Lip Pencil 207 & Let's Makeuup Lipstick 21 - Grupna Recenzija

Juce mi je na testiranje stigao jedan paketic kozmetike i ja vec imam svoje favorite sto se tice njega. U danasnjem postu mozete procitati utiske o Farmasi Lip Picker olovci za usne - nijansa 207 i Farmasi Let's Makeup ruzu za usne  - nijansa 21. 
Lip Pencil olovka definise usne intezivnim i postojanim bojama. Barsunasto mekana tekstura omogucava usnama da olovka klizi na usnama. 
Do danas se nisam susrela sa Farmasi olovkama za usne i slobodno mogu da vam kazem da me njihov kvalitet pozitivno iznenadio. Jedna je od boljih koje sam probala.  Ima odlican pigment, pa je dovoljno preci liniju usana u jednom tragu. Trajnost olovke je takodje odlicna, satima stoji na usnama bez micanja.
Ono sto je meni malo zasmetalo to je sto mi je nekako malo suva. Pa pre nanosenja nje mozete staviti providni labelo i necete imati problem suvih usana. Crvena boja je moja omiljena a ova nijansa crvene mi se jako svidela. Cena olovke je u skladu sa njenim kvalitetom pa je mozete kupiti po ceni od 295, 00 RSD i za tu cenu dobijate 1 g proizvoda.  Mozete je kupiti u cak 12 nijansi i sama planiram da nabavim nijansu 220. Mnogo je dobra, ostavlja jak trag i svima je preporucujem.
Ja sam je stavila i preko celih usana umesto ruza i rezultat je prelep.
Farmasi Let's Makeup Trendy Lipstick u nijansi 21 nam dolazi u zutoj, plasticnoj ambalazi sa providnim poklopcem. Ovo je ruz bordo boje, malo je jak bas kakve volim. Sa ovakvim ruzem morate biti primecene. Nije suv, lagan je za usne i traje na usnama oko 4h. 
Nakon toga se ne stvaraju mrlje na usnama vec jednostavno bledi. Pigmentacija ruza je veoma dobra pa ima istu boju kao sto je proizvod u ambalazi. Uz njega ne morate koristiti olovku za usne jer se ne razmazuje i nema potrebe za tim. Ovo je inace Farmasijev najprodavaniji ruz i cvrsta ambalaza ruza vam omogucava da ga ponesete svuda sa sobom.
Ovaj ruz mozete koristiti za neke malo svecanije prilike ili izlazak u grad, jako lepa, puna i intezivna boja ce biti primecena svuda.  Ruz mi se jako dopao jer obozavam ruzeve i iskljucivo njih koristim, pa imam jos jednog miljenika u kolekciji. Cena ovog ruza je 395, 00 RSD ili 3, 21 e i za istu dobijate 4 mlE proizvoda.
Proizvodi ne sadrze stetne sastojke niti Paraben! 
Ukoliko zelite da porucite Farmasi kozmetiku ili proizvode kao sto ja imam to mozete uciniti putem Facebook stranice Farmasi kozmetika Lara i porudzbina ce vam stici na kucnu adresu.



4 коментара: