недеља, 28. август 2016.

Farmasi Happy Pressed Powder - Recenzija

Pozdrav, drage moje! Današnji post je posvećen Farmasi puderu u kamenu koji mi se  veoma dopao. Više utisaka pročitajte u nastavku posta.

Happy Pressed puder nam dolazi u prelepom roze, plastičnom pakovanju sa providnim poklopcem. Kada otvorimo ambalažu proizvoda možemo ugledati zaštitnu providnu foliju koja je tu kako bi bili sigurni da je proizvod ne korišćen i nov. Ambalaža je standardne veličine kao i ostali puderi pa ne zauzima mnogo mesta u neseseru. Cena pudera je 390 RSD i za tu cenu dobijamo 14 g proizvoda. Žao mi je što ovakav puder više nema da se kupi u ovakvoj pink ambalaži ali ga zato možete nabaviti u standardnom crnom pakovanju. Ne sadrži paraben niti druge štetne sastojke! Ovo je nijansa 05 ili NATURAL a možete ga poručiti u još pet nijansi a to su: Porcelan 01, Light Sand 02, Biege 03, Ultra Light 04 i Dark Biege 06.
Lagana tekstura pudera nam omogućava sjajan makeup look bez zatezanja i iritacija lica. Lako se nanosi i dobar je kao završni korak šminkanja. Kada je reč o pokrivenosti ona je srednja, verovatno zato jer je ova nijansa pudera malo svetlija od one koja bi mom licu odgovarala. Tako da će da sačeka do jeseni kada mi ten izbledi pa će mi ova nijansa odgovarati. Naravno, to što je meni malo svetliji ne znači da vama neće odgovarati, ukusi se razlikuju kao i tip kože. Puder ima predivan miris koji se mora svima dopasti, volim kozmetiku koja pored kvaliteta proizvoda poseduje i svoj miris. Uz puder se dobija i beli tufer za nanošenje ali ja sam koristila četkicu jer mi je tako lakše.
Puder sam koristila i kako bih fiksirala šminku i zaista je odličan u tome, takodje ga možete koristiti i bez tečnog pudera jer će lepo tonirati vaše lice. Osim što je malo svetliji za moj ukus, nemam drugih zamerki o njemu. Nakon nanošenja pudera na licu mi je stajao oko 4 do 5h nakon čega bih morala da ga popravim na nekim delovima lica. Moja koža je suva sa izrazito masnom T-zonom i puder mi nije bio težak za lice. Ako vas zanima da li bih ga vama preporučila odgovor je DA, jer smatram da je dobar.

Ukoliko želite da poručite Farmasi kozmetiku a ne znate gde to možete učiniti, možete je poručiti na stranici Farmasi kozmetika Lara.

6 коментара: