петак, 12. август 2016.

Top Šest Proizvoda do 500 Dinara.

Pozdrav svima, u ovom postu ću vam predstaviti proizvode koje sam probala i koje koristim a kojima je cena ispod 500. dinara. 
-Zašto top šest a ne top pet?  
-Zato šro nisam mogla ni jedan proizvod da izbacim, jer mislim da svi zaslužuju svoje mesto u ovom postu.
Prvi koji moram da pomenem je Golden Rose Rich Color lak za nokte, devojke, ova kolekcija lakova je prefenomenalna. Ima punu, predivnu boju, traje sedam dana na noktima, ne ljušti se i ne bledi. Ima savršenu, široku četkicu i košta samo 105, 00 RSD ili  0, 84 e, i možete ga kupiti u čak 52 prelepe nijanse.
Ukoliko želite, više o njemu možete pročitati ovde.
Farmasi brzosušeći lak je takođe proizvod koji bih vam preporučila. Kao što sam naziv kaže suši se za manje od dva minuta a isto dugo stoji na niktima i ima prelepu boju. Njegova cena je samo 75, 00 RSD ili 0, 60 e.
Ako želite više da saznate o njemu to možete pročitati ovde.
Essence bela olovka za oči je jako pigmentisana i kremasta. Ostavlja veoma lep trag i svima je preporučujem. O njoj ranije nisam pisala, ali je sve ono što se od idealne olovke može očekivati. Njena cena je  129, 00 RSD ili 1, 03 e.
Golden Rose Velvet Matte ruž za usne je preivan, ne isušuje usne, na njima je oko 6 sati i ima punu boju. Ja sam ga platila 225, 00 RSD ili 1, 75 e. Moram da nabavim još par komada jer ludim za njima. 
Više o njemu čitajte na ovom linku.

Ne volim rumenila tako mnogo. Retko ih koristim jer mi retko koje odgovara. Ovo rumenilo je jedino koje zadovoljava moje potrebe i jedino koje mi baš odgovara i prija. Reč je o Essence Matt Touch blush rumenilu koje na licu izgleda veoma prirodno i daje mu matt efekat. Njegova cena je 340, 00 RSD ili 2, 71 e.
Više o njemu možete saznati ovde.
Perfektna Golden Rose Wonder Lash maskara koja daje lepu dužinu trepavicama i čini ih gušćim Njena cena je 350, 00 RSD ili 3, 00 e.  Ukoliko vas zanima, više o njoj možete saznati ovde.

Da li koristite neki od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

5 коментара:

  1. Obožavam essence rumenila, zaista su savršena! Koristim i VM karmine, oni su predobri za svoju cenu. :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Volim ovaj tip postova,a eto nikako da napiśem i ja. :D
    Imam i ja GR s tim da meni lak traje svega dva,maksimalno tri dana,a karmin imam jedan koji mnogo volim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, znači ti si sledeća i očekujem tvoj post. :) Meni su se lakovi pokazali kao odlični a o ruževima tek neću ni da pričam. :) <3

      Избриши
  3. Jednino sam probala GR i lak i maskaru i super su mi :).

    ОдговориИзбриши