среда, 17. мај 2017.

Floral Print Mini A Line Sun Dress - Purplish Blue

 Ćao svima! :) Danas vam predstavljam haljinu koju sam poručila putem online kupovine sa kineskog sajta Rosegal
Paket sa ovog sajta mi je stigao početkom nedelje, veoma brzo - odnosno petnaest dana od poručivanja a ja sam želela prvo da vam predstavim ovu divnu haljinu, koja je idealna za naredne dane. Paket je bio veoma dobro upakovan, ništa se nije oštetilo a pored ove haljine uskoro ćete moći da čitate o dve ogrlice sa ovog sajta, haljini i muškoj majici. Dostava sa ovog sajta je besplatna!
Ovakve Haljine možete videti ovde: Chiffon floral dress.

Haljina me mnogo oduševila, nisam se nadala da će uživo biti lepša nego na sajtu. Ovo je definitivno haljina koju ću je često nositi ovog leta jer obožavam ovakve cvetne dezene. Tanka je, ne providi se, veličina haljine je M i odgovara potpuno našim veličinama. Ono što mi se dopada kod nje jeste da možete kombinovati i nositi uz razne načine odevanja, kako uz patike tako i na ravne sandale, kao i sandale ili cipele sa visokom potpeticom. Jednom rečju, savršena. Zanimljivo je i to da je jako povoljna pa košta svega 6,26$. Na meni izgleda ovako:






Haljinu na sajtu možete pogledati ovde: Floral Print Mini A Line Sun Dress - Purplish Blue.
Celokupnu ponudu sajta možete pogledati ovde: Rosegal SIte.

Na Rosegal sajtu pored ženske odeće možete pronaći i mušku garerobu, žensku i mušku obuću, kao i nakit, predmete za uređenje kuće i druge aksesoare. Imaju veoma lepu ponudu i može se naći mnogo toga a veoma povoljno. 

Da li vam se dopada moja haljina?

21 коментар:

  1. Preslatka, prelepa kao i uvek. Sve ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17. 5. 2017. 09:54:00

    Baš je lepa, za svaki dan odlična.

    ОдговориИзбриши
  3. Lepa haljina. Da li si platila carinu/pdv na paket?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Radmila, nisam platila apsolutno ništa. U paketu sam pored ove haljine imala još jednu haljinu, dakle paket je bio teži ali nisam ništa platila. Dugo poručujem sa sajtova i shavtila sam da hoće da ocarine samo ako je paket teži od 750 g. :)

      Избриши
  4. Haljina je bar 10 puta lepsa na tebi, nego na sajtu :) Prelepo ti stoji :) ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicno ti stoji haljina, cak na slici ne izgleda tako lepo kao na tebi :*
    Pogledaj moj blog ako zelis :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post :) Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    ОдговориИзбриши