уторак, 30. мај 2017.

Cuffed Ankle Jeans - Elegant Pants


Ćao, lepotice! Nadam se da ste dobro i da uživate u ovim sunčanim i toplim danima koje sam bar ja dugo čekala i nadam se da će lepo vreme potrajati pa neće biti dosadne kiše. Još jedna online kupovina je tu, ovaj put sa sajta SheIn.
Bele pantalone su simbol elegancije a za vreme leta su jako popularne i sjajno se slažu uz preplanuli ten. Svoje sam našla baš na ovom sajtu i danas vam pišem o njima.



Materijal je jako prijatan i lagan, prati liniju tela i veličina potpuno odgovara mojoj. Stigle su kao i uvek veoma brzo, nekih dvanaest dana od poručivanja. Jako volim da nosim pantalone jer je u njima osećam prijatno, mogu i da trčim a da ne mislim da li će vetar dunuti i podići haljinu. :D 



Jako sam zadovoljna ovom kupovinom, pantalone su veoma kvalitetne što možete videti na slikama a vi ih na sajtu možete poledati ovde: Cuffed Ankle Jeans.
Shein sajt možete posetiti ovde: SheIn.


5 коментара:

  1. Dužina pantalona je savršena, i mislim da je vrijeme za mene da napokon imam bijele pantalone. Izgledaš savršeno xoxo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa tobom da su bijele farke savršenstvo uz tamni ten. I pored sve uživancije da ih vidim na drugima i želje da ih i sama imam nikada ih nisam imala. Ne znam zašto, ali jednostavno uvijek sam kupovala plave, a poslije njih crne i crvene :D, ali bijele nikada. Mislim da je definitivno vrijeme za promjene :D
    Predivno ti pristaju i stvarno mi je drago da su tako brzo stigle.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши