уторак, 9. мај 2017.

WooW Sapuni I Kozmetika - Losioni Za Telo i Balzam Za Usne / Grupna Recenzija


Pre par dana mogli ste da vidite i čitate o WooW prirodnoj  kozmetici, danas vam prenosim svoje utiske o još tri njihova proizvoda. Pored oduševljenja woow sapunima i pilinzima, na red su došli losioni za telo i balzam za usne. 

WooW prirodni balzam za usne nam dolazi u maloj, plastičnoj ambalaži, tekstura proizvoda je čvrsta. Mada se čini da je nežno roze boje, kada se nanese na usne izgleda providno, odnosno stapa se sa bojom  kože. Ima prelep voćkasti miris jagode i usne nakon korišćenja ovog balzama budu jako meke, nežne, hidrirane i dobiju svu potrebnu negu. Ono što mi je malo zasmetalo jeste što nije baš praktično koristiti ovaj proizvod, ukoliko ne posedujete četkicu ili aplikator moraćete balzam da nanosite prstima što nije baš higijenski. Ali, čulla sam da će uskoro dobiti svoju posebnu ambalažu pa se nadam da ćemo moći da ih kupimo u vidu stikova. Cena balzama je samo 100 dinara, mislim da vredi mnogo više. 
Drugi proizvod koji ranije nisam koristila, jeste čvrsti losion za telo. Čvrste je teksture, ima prelepi oblik ruže  Sigurno se pitate na koji način se koristi i sada ću vam otkriti, koristi se tako što se na mokru kožu nakon kupanja losion nežno utrlja. Kao u vidu masaže. Ima jako lep i blag miris vanile, na kožu deluje negujuće i korišćenjem ovog proizvoda koža postaje meka, nežna na dodir i izuzetno mirišljava. Veoma mi se dopada i svakako bih ga ponovo kupila. Ovo kod mene je samo tester ali proizvod od 50g možete kupiti po ceni od 350, 00 dinara. 

Stižemo i do proizvoda zahvaljujući kom' miriše cela kuća, radi se o krem - gel losionu za telo sa mirisom vanile i limuna, Tropical kiss. U sastavu sadrži shea buter, kokosovo ulje, avokado ulje, vitamin E, bademovo ulje, eterska ulja i mirise prirodne boje. Odličan je za lice, telo pa i noge. Vrlo mala količina proizvoda je dovoljna kako bi kremu namazali na lice ili ruke. Koristim ga kako za telo tako i za lice, kada želim da mi koža odiše svežinom i da bude nežna poput svile. Nakon korišćenja ovog proizvoda, koža se blago sija što se meni jako dopada. Moja koža je izuzetno suva pa mi ovaj losion za telo savršeno odgovara jer je, kako ja volim da kažem, vraća u život pa bude onako nežna i meka. Žuti deo kreme miriše na limetu dok beli deo kreme miriše na vanilu i ananas. Možete ga poručiti u količinama koje vama odgovaraju, od njih zavisi i njegova cena, pa tako ovaj proizvod koji vidite kod mene od 250g iznosi 500,00 dinara, pakovanje od 100g bi bilo 250,00 dinara, dok bi pakovanje od 150g bilo 300,00 dinara. Takođe, krem gel losion možete poručiti i u kombinaciji drugih mirisnih nota. Žuti deo proizvoda je u vidu gela dok je beli deo u vidu kreme i on je masniji od žutog dela, jer je sa shea buterom i kokosovim uljem.
Woow kozmetiku možete poručiti putem facebook stranice: WooW Sapuni i Kozmetika. Prirodni sastojci i kozmetika pravljena sa puno ljubavi i pažnje  kao i dosta mirisnih nota, razlog su više da se WooW kozmetički proizvodi nađu i u vašem domu.

6 коментара:

  1. nisam do sada cula za njih ali dopada mi se recenzija :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post. Moram priznati da sam malo zastala priliko čitanja ovog gel sapuna :D. Prvo sam pomislila da je sapun, kada sam vidjela sliku. Onda čitam i ne vjerujem šta čitam. Stvarno interesantan proizvod. Vjerujem da bih ga "ganjala" po prostoriji obzirom kako mi sapuni "bježe" iz ruku. Ali opet je jako interesantan i rado bih ga isprobala. Hvala ti što si podijelila sa nama.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  3. Kada je u pitanju krem gel losion, ja sam odusevljenaa! Moj je od jagode ili sumskog voca, uglavnom vockast iiiiii mirisemo i ja i kuca zajedno :D Odusevljena sam proizvodom i jedva cekam da objaviim recenzije :D

    ОдговориИзбриши