уторак, 2. август 2016.

Julski Favoriti

Pozdrav, drage dame! Mesec avgust je počeo i na red su došli mesečni favoriti, proizvodi koje sam u julu najviše koristila i koji su se po nečemu izdvojili od ostalih. Pa, da vidimo šta se tu našlo.

Burra mleko za telo je fenomenalno, veoma lepo je kremasto, divno hidrira i ima neverovatno lep miris. Ceo mesec ga koristim i predivno je, više o njemu možete pročitati ovde.
Oriflame višenamensko ulje je jedan od najboljih proizvoda koje sam probala u poslednje vreme. Mada je dobro u nezi naše kože, za kosu je još bolje jer jako brzo oporavlja kosu i daje joj prelep sjaj. Više o njemu možete saznati  ovde.
Essence paletu senki sam koristila ceo mesec ali nikako da stignem da napišem recenziju. Odlična je, ima lepu pigmentaciju i dobru postojanost. Ovih dana očekujte utiske o njoj.
Još jedan Essence proizvod. Radi se o Essence olovci za usne. ne znam da li sam već rekla, ali kada se radi o olovkama za usne i oči uvek birajte Essence jer su najbolje i jako pristupačne. Vrlo je kremasta, pigmentisana i ostavlja prelep trag na usnama.
Farmasi brzosušeći lak za nokte se izborio za svoje mesto u favoritima jer je suv na noktima za manje od dva minuta. Pored toga ima lepu nude boju i traje na noktima do šest dana. Više o njemu možete pročitati ovde.
I za sam kraj jedan ruž za usne. Farmasi ZEN ruž iz njihove nove kolekcije. Ima punu, prelepu boju. Dugo nam bude na usnama i ukoliko neko voli efekat većih usana uz njega to može dobiti. Više o njemu možete ovde pročitati.

To su bili favoriti ovog meseca, videćemo šta će se to izdvojiti u avgustu. Do tada čitamo recenzije drugih proizvoda. Hvala što pratite moj blog. :*

3 коментара:

  1. Odlican post!Super proizvodi,za Essence olovke se slazem,kao i za paleticu,fenomenalna je!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Essence-ove olovke, ja sam ih također pomenula u svom postu o favoritima u proteklom mjesecu :) Jedva čekam i recenziju njihove palete :) ♡
    http://nayadoesmakeup.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши