уторак, 23. јануар 2018.

Prelep Izbor Tasni na Dresslily sajtu

\
Kazu da lepoj tasni ni jedna zena ne moze da odoli, ja bih se s' tim slozila. I ako imam mnogo torbi, lepoj tasni se uvek odusevim i pozelim da je imam. Tako sam ovaj put ugledala nove modele tasni na Dresslily sajtu.
Tasne su deo svakodnevnice svake zene, bilo kuda krenule tasnu nosimo svuda sa sobom. Tako da mozemo reci da je tasna ogledalo ukusa i stila svake zene.
Danas sam ugledala prelepu ponudu tasni na Dresslily sajtu i pozelela da one najlepse podelim sa vama. Sve tri su jako povoljne i fenomenalno izgledaju a jako mi se dopadaju i jer se mogu nositi svfakodnevno.
Ispod slike mozete ponaci linkove i klikom na njih saznati vise o njima, cenama i dimenzijama.

  1. Chains Metal Pendant Shoulder Bag,
  2. Elegant Suede and Chain Design Crossbody Bag For Women,
  3. 4 Pieces Faux Leather Shoulder Bag Set


Da li vam se dopada moj izbor i koja je vas favorit?

Нема коментара:

Постави коментар