среда, 27. фебруар 2019.

Kupovina sa Banggood sajta #4

Ćao dame, danas vam pišem o jednoj makeup kupovini sa Banggood sajta, ovo je zaista prelepa kupovina i drago mi je da sam se odlučila baš za ove predmete.


Paket je stigao za oko tri nedelje, jako dobro upakovan i dodatnih troškova carine nije bilo. Izabrala sam jedne četkice za šminkanje, neseser za šminku i kozmetiku i jednu ogrlicu.


Kako do sada nisam kupovala četkice sa ovog sajta, jako me je zanimalo kakvog su kvaliteta. Kada su stigle, oduševljenje je bilo ogromno, što zbog prelepog izgleda i jako lepe drške tako i zbog jako kvalitetne dlake. U setu sam dobila devet četkica, neke od njih su namenjene za lice a neke su za šmnkanje očiju. Dlaka je jako meka i nežna, ne opada i ne linja se nakon pranja i nije promenila svoj oblik. Više o njima možete pogledati ovde:   Luckyfine 9pcs Makeup Brushes Soft Gradual Color Foundation Powder Liquid Blender Eyeshadow Tool.
Pored četkica, poručila sam i jedan neseser za kozmetiku jer će mi trebati narednih dana, dezen nesesera je prelep i ukrašen je sovicom. Nije malih dimenzija, dosta toga može u njega da stane i zaista je praktičan. Materijal istog je vrlo kvalitetan i sigurna sam da će me služiti dobar vremenski period. O njemu više možete saznati ovde:  Women Travel Cosmetic Bag Makeup Case Zipper Handbag Organizer Storage Pouch Toiletry Wash Bag.
Kao što pomenuh u uvodnom delu, stigla mi je i jedna ogrilica koja je po pravilu za muškarce, ima veliki privezak u obliku krsta koji je ukrašen velikim cirkonima. Upravo zbog toga, mislim da ga mogu nositi i žene. Srebrne je boje, masivna je i veoma je lepa. Nju ovde možete pogledati:  Men Cross Pendant Chain Long Necklace Crystal Alloy.
Nadam se da vam se dopala ova kupovina, da li ste kupovale sa ovog sajta i ako jeste kakvo je vaše iskustvo?

Нема коментара:

Постави коментар