четвртак, 28. фебруар 2019.

Moj Šminkeraj: Ingrid Ideal Skin Korektor - Recenzija

Pozdrav drage dame, izvinjavam se što kasnim sa postovima ali kako nisam smela da koristim bilo šta od dekorativne kozmetike zbog problema sa licem, upravo zbog toga nisam mogla ni da vam pišem o njoj. Danas vam donosim recenziju jednog divnog proizvoda a u pitanju je Ingrid Ideal Skin Concealer odnosno korektor za lice.


Ingrid Ideal Skin korektor nam dolazi u plastičnom pakovanju, aplikator proizvoda je sunđerast kao kod sjaja za usne i dobijamo 7 ml proizvoda. Nisam veliki stručnjak kada su korektori u pitanju jer ih do sada nisam koristila mnogo, ali ću se potruditi da vam što bolje opišem ovaj proizvod i moje utiske.
U svom sastavu sadrži vitamin E, ekstrat zelenog čaja kao i UV filter koji vas štiti od štetog sunčevog zraka; pored toga poseduje i mikropigente koji omogućavaju savršeno prekrivanje, fleka, bubuljica i podočnjaka na koži. 
Kao što rekoh, nemam neko veliko iskustvo kada su korektori u pitanju ali zato odlično znam i prepoznam kada neki proizvod odgovara ili ne mojoj koži lica. Do sada korektor nije bio deo mog svakodnevnog šminkanja jer nisam imala problema sa nepravilnostima na licu, sve do poslednjih 2-3 meseca kada sam ušla u zadnje tromesečje trudnoće, što je sa sobom donelo tamne podočnjake, crvenilo i bubuljice. Tada sam spas potražila u ovom proizvodu koji mi je bio od zaista velike pomoći. 
Kako sam zbog mnogo ne prospavanih noći dobila velike podočnjake i kolutove ispod očiju, lice mi je delovalo umorno i iscrpljeno, počela sam da koristim Ingrid Ideal Skin korektor. Tečne je teksture, nije gust i koža ga veoma brzo upija pa bi bilo dobro što pre ga izblendati kako  bi se što bolje ujednačio sa kožom lica. Moje lice je veoma svetlo i izabrala sam nijansu 09, a vi ga na sajtu možete nabaviti i u nijansama 10 i 11.
 Savršeno se stapa sa kožom, veoma je lagan i odlično pokriva znakove umora i podočnjake. Kada ga nanesem, makeup izgleda sveže, blistavo i besprekorno. Koristim ga i za posvetljavnje predela ispod očiju kako bi lice imalo lepše konture, tako da je ovo proizvod 2u1. Mislim da neke veće bubuljice ne bi mogao u potpunosti da prekrije ali ga slobodno možete nadograditi jer ne stvara fleke i mrlje i koža ga brzo upija. Ono što je važno da istaknem jeste da ne isušuje kožu kao neki drugi proizvodi ovog tipa, šta više - imam osećaj kao da je hidrira, kao da sam nanela kremu na lice. Nije mi izazvao nikakve iritacije i sigurno ću nastaviti da ga koristim. 
Cena proizvoda je 399, 00 RSD i možete ga nabaviti na sajtu Kozmetika i Parfemi RS. Trenutno je na sajtu i veliko sniženje od 20% na sve kreme i maske za lice, a kupovinom kozmetike u vrednosti većoj od 2000 RSD, ostvarujete pravo na besplatnu dostavu paketa na vašu kućnu adresu.

Da li ste koristile ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci?

2 коментара: