четвртак, 7. март 2019.

Kupovina Sa Dresslily sajta 2019 #2

Pozdrav drage dame, danas vam pišem o kupovini sa Dresslily sajta. Dostava je bila besplatna, vrednost paketa je bila 20% i dodatnih troškova carine nije bilo. Da li sam zadovoljna ovo kupovinom saznajte u nastavku teksta.


Što se tiče kupovine poručila sam dva predmeta, četkice za šminkanje i veliku paletu senki.

Četkice su stigle veoma lepo upakovane, u setu se dobija dvadeset komada i svaka dolazi posebno upakovana, roze su boje jer tu boju obožavam i vrlo su kvalitetne. Dlaka je meka i nežna, nije promenila svoju formu nakon pranja, ne opada i ne linja se. Najviše mi se dopada četkica za hajlajter koja je u obliku lepeze i veoma su lepe. Na sajtu ih ovde možete pogledati: 
Drugi predmet je paleta senki, sastoji se iz koferčića i tri palete. Nije velikih dimenzija ali zaista ima mnogo boja. Jako sam se radovala ovom predmetu ali na žalost, stigao je oštećen. Prvi put mi se ovo desilo a kako i zbog čega je došlo do oštećenja ne znam. Svaka paleta unutra je stigla oštećena, odnoso u svakoj od ove tri je po nekoliko senki koje su se raspale i umazale i ove sporedne senke do sebe. 
Na sajtu ovu paletu možete ovde pogledati: 
Trenutno je na ovom sajtu velikipopust na sve porudžbine u iznosu od 20%, unosom koda ,, DLMiami'' u periodu od 8-15 marta možete ga ostvariti. 
Šta mislite o ovoj kupovini i da li ste imale slična iskustva?

1 коментар:

  1. Draga, cetkice su prelepe, ali bukvalno, ja sad citam tvoj post, i ja sam se u ove cetkice zaljubila ...

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши