понедељак, 10. јун 2019.

Bolje sprečiti nego lečiti - Striet Melem za strije

Svaka od nas žena kada sazna te najlepše vesti da će uskoro postati mama, pomisli u sebi kako će njeno telo izgledati nakon porođaja i da li će dobiti strije koje ni malo nisu lepe na pogled. Upravo zbog toga važno je preduzeti određene mere kako do njih ne bi došlo, bolje sprečiti nego lečiti.

Kako je trudnoća počela da napreduje, u svom okruženju potražila sam savet od svojih drugarica koje imaju iskusta, šta je to najbolje za strije kako do ove pojave ne bi došlo. Dobila sam uvek isti odgovor: ,, Šaljićev melem za strije - Striet".
Kako je mojim drugaricama pomogao, odlučila sam se da ga kupim u nadi da će i meni pomoći kako se ove ružne linije nebi pojavile na mom telu.

Striet je melem za telo koji je nemanjen sprečavanju nastanka strija i otklanjanju istih. Napravljen je od prirodnih sastojaka tako da ne može negativno da šteti našoj koži ili bebi.
Koristi se tako što se svako veče nakon tuširanja mlakom vodom lagano utrlja na telo, ukoliko ga koristite i nakon porođaja postupak je isti samo pritisak prilikom utrljavanja treba da bude malo jači.

Počela sam da ga koristim pri kraju šestog meseca trudnoće, na način koji piše na uputstvu za upotrebu.
Ima intezivan miris koji iskreno i nije baš najprijatniji ali mi to nije bilo bitno, važno mi je da je biljni proizvod i da će pomoći da do strija ne dođe u trudnoći.
Korisrila sam ga svakodnevno zadnja tri meseca trudnoće, to je bio moj mali ritual pre spavanja. 🙂
Nakon mazanja proizvoda na kožu, ona bude nežna i meka, lagano upija proizvod koji smo naneli.
Kako je vreme odmicalo strije se nisu pojavile a ja sam svakim danom bila zadovoljna što će moja koža nakon porođaja ostati ista.
Sada, skoro tri meseca nakon porođaja moje telo se vratilo u prvobitno stanje. Striju nemam ni jednu a stomak mi je ravan kao pre što je bio. Naravno, bitno je voditi računa i o ishrani ali ovaj put sve zasluge prepisujem ovom proizvodu koji je vrlo delotvoran u sprečavanju strija.
Ne znam kako bi se pokazao ukoliko strije već imate i želite da ih ublažite, nakon porođaja ga nisam koristila jer nisam imala potrebu za tim. U svakom slučaju, cena nije visoka i vredi ga probati.

Cena ovog proizvoda je oko 670, 00 dinara, možete ga kupiti u DM- marketu i za taj novac dobijate 200ml proizvoda koji će vam svakodnevnom upotrebom trajati oko dva meseca.

Da li ste koristile ovaj proizvod i kakva su vaša iskustva? ?

Нема коментара:

Постави коментар