среда, 14. децембар 2016.

SheIn Sajt - Porudžbina & Utisci

Za danas sam vam pripremala neki drugi post, ali kako me ova pošiljka sa kineskog sajta SheIn jako obradovala nisam mogla a da ne podelim sa vama svoje oduševljenje. Na Shein sajtu možete kupiti žensku garderobu, obuću, aksesoare, torbe kao i nakit. Jedan jako lep i lepo uređen sajt a ljubaznost ljudi koji stoje iza ovog sajta je zaista iznenađujuća
(Na sajtu je izgledao ovako ⇮⇮⇮)
Dobila sam ponudu da izaberem jedan predmet sa ovog sajta i svoje mišljenje i utiske prenesem vama. Jako mi se dopao ovaj kaput-mantil, pa sam zbog toga to i poručila. Rekli su da će stići od 15 do 20 dana, meni je stigao posle 22 dana ali kako mi pošta dolazi jednom nedeljno, moguće da je i ranije stigao u poštu što govori da je stiglo u roku. Nisam platila nikakve dodatne troškove carinjenja. 
Upakovano je lepo, materijal kaputa je poliester 100%. Dopada mi se jer je materijal jako nežan i mek. Veličina je M i odgovara našoj veličini ali je model kaputa ovakav i ja sam baš takav i želela kako bih mogla ispod njega da obučem tanju majicu i da da se osećam komotno i prijatno. Nije za zimsko vreme, više je za prolazni period. Može se nositi preko tanje majice, haljinice i više je za elegantne prilike, ali to ne znači da se ne može nositi kada idemo u šetnju, kod drugarice ili za svakodnevne događaje.  



Nadam se vam se dopao moj izbor kao i kako kaput izgleda. Detalje o njemu, ceni i veličini možete pogledati klikom na: Drape Collar Wrap Coat.

Celokupnu ponudu sajta SheIn možete videti na sledećem linku, klik na: ➞SheIn Categories.

Dresshead
https://www.dresshead.com/c/blazers/

Sigurna sam da će vam se dopasti mnogo toga, jer je izbor baš veliki. Da li vam se dopada moj izbor? Pišite mi slobodno vaše utiske. 

7 коментара: