петак, 9. новембар 2018.

Farmasi BB Tonirana krema - I više od kreme!


Pozdrav drage dame!
Kako sam zadnjih mesec dana u potrazi sa savršenim puderom, ovih dana vam pišem utiske o proizvodima koje sam nedavno probala.


Jedan od njih je i  Farmasi BB tonirana krema u nijansi Light to Medium a možete je nabaviti i u nijansi Medium to Dark

Krema nam dolazi u jako lepoj kartonskoj kutiji na kojoj možete pročitati sve njene sastojke, rok upotrebe kao i karakteristike kreme o kojoj pričamo. Dobijamo 50ml proizvoda, miris kreme je veoma blag i prijatan. 

Kako u zadnje vreme imam problema sa hormonima, retko koja krema ili puder mi ne izaziva dodatne bubuljice i iritacije. Jedna od takvih je i krema o kojoj vam pišem, srednje je gustine, jako je lagana i prijatna za kožu lica i lepo se stapa sa bojom kože. Veoma dobro pokriva crvenilo i nepravilnosti i zbog toga mi se jako i dopada. Devojke koje imaju još svetliji ten od mene imaće problem ukoliko se odluče za ovu kremu jer je krema tamnije tonirana. Meni savršeno odgovara i stoji na licu tokom celog dana a da pritom ne izaziva osećaj suvoće lica ili pravi mrlje na licu.

Krema je hidratantna, što možete osetiti odmah nakon nanošenja a u svom sastavu sadrži ulje makadamije koje tokom celog dana hidrira kožu, vitamin B3, protein svile, ekstrat zobi kao i kolagen i arganovo ulje koje pomaže u usporavanju starenja kože.

Krema besprekorno stoji na licu tokom celog dana, izgleda potpuno prirodno što je meni jako važno a ujedno više nego dobro ujednačava ton kože i pokriva nepravilnosti. Mnogo je bolja od nekih tečnih pudera koje sam probala i to su razlozi zbog kojih ću nastaviti da je koristim u narednom periodu. Smatram da vredi mnogo više od njene prodajne cene i da bi svakako trebale da je probate ukoliko još uvek niste.

Možete je nabaviti putem kataloške prodaje a cena kreme je bila 299, 00 RSD. Ovo je proizvod koji je mene jako iznenadio i oduševio. 


Da li ste je probale, kakvi su vaši utisci? 

2 коментара:

  1. Super post. Cula sam i ranije za farmasi prpzvode, ali jos uvek nisam nista isprobala.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ova BB krema se zaista čini vrlo zanimljiva i odlično je to što je hidratanta, ali i dobro prekriva crvenilo. Nisam nikada probala proizvode ove marke, ali zvuči kao izvrsna kompanija! Odlična recenzija! :)

    NEW POSTS: https://kreativanblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши