петак, 22. април 2016.

Našminkaj se za 15.minuta!

Make-up, korak po korak #3
Drage moje, evo mene opet. :) Dugo sam razmišljala šta bih to mogla da Vam pokažem i došla na ideju. Mnogo je nas koje smo mnogo puta bile u situaciji da moramo negde da idemo, ali zbog obaveza nemamo mnogo vremena da se dugo šminkamo i spremamo. Zbog toga ću Vam pokazati, kako da se lepo našminkate za samo 15. minuta! No, da ja ne dužim više nego da Vam pokažem. U pitanju je jedna nude varjanta šminkanja, kako bi odgovarala za sve vrste izlazaka iz kuće.
Šta sam koristila:
  1. No name paletu senki, zlatnu, bakarnu i belu boju.
  2. Crnu olovku za oči,
  3. Ajlajner,
  4. Golden Rose City Style maskaru.
Za lice i usne sam koristila:
  1. Essence Stay all day 16.h  puder,
  2. Essence olovka za usne, 
  3. Avon color trend ruž za usne.
Slika make-upa korak po korak #3
Postupak šminkanja:
  1. Crnom olovkom sam izvukla tanku liniju od sredine kapka ka spoljnom uglu oka.
  2. Zatim sam senku bakarne boje nanela iznad linije koju smo izvukli.
  3. Zlatnu nijansu senke sam nanela od unutrašnjeg ugla oka do srednjeg dela oka, do  bakarne senke koju smo stavili.
  4. Na unutrašnji ugao oka sam sam nanela svetlucavo belu senku.
  5. Celom dužinom obrva, ispod njih sam stavila belu senku kao i na jagodice očiju.
  6. Stavila sam ajlajner dužinom gornje i donje linije oka.
  7. Stavila Golden Rose maskaru.
To izgleda ovako:
A može i ovako: 
Šminka koju sam koristila:
Hvala što pratite moj blog, da li vam se sviđa ovaj make-up? Da li ste koristili ovu kozmetiku?
Kakvi su vaši utisci? :*

Нема коментара:

Постави коментар