среда, 6. децембар 2023.

Moj Šminkeraj blog - Ponovo Sa Vama!

Dragi moji pratioci, svi koji godinama pratite moj blog, čitate moje postove i pored toga što dugo nisam pisala,źelim da vam kažem hvala. Hvala za svaki pregled na mom blogu, za svaku pročitanu recenziju, za svaki ostavljen komentar, za svaki podeljen post.

Sasvim slučajno juče, posle mnogo vremena uđoh na svoj bloger i videh da me vi i dalje pratite i čitate ono što sam davno pisala. Zbog toga sam odlučila da se ponovo vratim ovom lepom hobiju i nastavim tamo gde sam stala, sada starija, iskusnija i sa dosta više znanja. Nadam se da ćemo se lepo družiti, čitati, razmenjivati iskustva a pripremam vam i lepe nagrade.
Kao što znate, blog je obrađivao teme o kozmetici, modi, onlajn kupovini a ono što je novo i čime ćemo se još baviti jesu i teme o nezi kože dece jer su nam oni ipak najvažniji.

Ako vam nije teško, podelite ovaj post na svom profilu, a uskoro vas čekaju neke mnogo lepe i zanimljive teme, kao i nagrađivanje povodom mog povratka blogu



Нема коментара:

Постави коментар