недеља, 22. јануар 2017.

Shein Site Review #2

Prelepa majica sive boje stigla je kod mene sa sajta SheIn, nakon dvadeset dana od poručivanja. Dodatnih troškova carine nije bilo tako da je meni preostalo samo da uživam u njenoj lepoti.
Maica je sive boje, materijal je tanji, više je za jesen-proleće ali je jako kvalitetna. Materijal majice je jako mek, prijatan i nežan. Veličine je S, ima prelepe izrezane detalje na ramenima i zbog toga mi se i dopala kada sam je videla. Ono što ja volim kod majice to je da joj rukavi nisu široki, jer se vremenom rastegnu i to ne izgleda nikako lepo. Majica ima učkure na rukavima pa zbog toga i jeste znatno kvalitetnija. Može se nositi u kafić, na piće sa drugaricama, u šetnju a i za neke svečanije događaje.

Cenu, veličinu i izbor boja majice možete videti klikom na: --> T-Shirt.
P.S. Jako je povoljna u odnosu na kvalitet.
Sada, da vidite kako izgleda.
Meni se jako dopada, postala je jedna od omiljenih. SheIn sajt je još jednom pokazao da im je odeća više nego kvalitetna i zašto je jedan od najboljih sajtova. Dostava sa ovog sajta je besplatna za sve, ja nikada nisam platila dodatne troškove i na njemu možete kupiti sve što ženama treba: garderobu, tašne, nakit, obuću, pribor za šminkanje, aksesoare... 

Sajt možete pogledati ili izabrati nešto za sebe, klikom na: ---> SheIn Site.

Da li vam se dopada moj izbor? 

3 коментара:

  1. Bas je lepa majica a make up ti je, kao i uvek on point :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična maica! Slažem se da imaju kvalitetne stvari - čim mi je stigla prva porudžbina znala sam da ću redovno kupovati kod njih :D

    ОдговориИзбриши