петак, 13. јануар 2017.

Golden Rose WoW Nail Colour

Kako ste već upoznate sa činjenicom da sam veliki fan Golden Rose kozmetike jer ste imale priliku da čitate dosta o ovoj kozmetici na blogu, ovaj put nisam odolela Golden Rose WOW lakovima za nokte. Dvoumila sam se da li da kupim Golden Rose Rich Color lakove koje beskrajno volim ili da probam ove male WOW slatkiše. Odluka je pala na WOW lakove u nijansama 14 i 39. Golden Rose kolekcija WOW lakova je poznata po tome što ima širok spektar boja, čak 101 različitu nijansu možeze kupiti u svim Lilly drogerijama i manjim radnjama. Wow kolekcija lakova je posebno zanimljiva jer nam dolazi u malenim pakovanjima od samo 6 ml što je veoma praktično za one koji su u potrazi za novim bojama i žele uvek da probaju neku drugu, pa za manje novca mogu kupiti više komada lakova. Dopada mi se što su čepovi ovih lakova indetični boji proizvoda koji se nalaze unutra ambalaže, pa ukoliko ih držite složene u kutiji ili fioci možete lako da ih prepoznate i pronađete. Četkica ovih lakova je dosta praktična i laka za upotrebu, pljosnata je i mogu u jednom potezu da premažem celu noktnu ploču i pored toga što su mi pločice noktiju veoma široke.
Nijansa 14 je svetlo roze boje, opisala bih je kao nežna bebi roze, nešto je ređe teksture pa je potrebno dva puta premazati noktnu pločicu da bi se dobila puna boja. Izdrži mi na noktima u proseku šest dana bez oštećenja. Baš je nude i volim da je nosim što uz elegantniji, što uz opušteniji način odevanja.

Dok je nijansa 39 znatno jača, crvena boja koja ima vrlo malo narandžastog podtona, svetlo je crvena i baš po mom ukusu. Dovoljno je premazati lak jednom da bi imali indetičnu boju kao sa ambalaže istog. Trajnost laka je nešto kraća, meni je već trećeg dana počeo lagano da se ljušti što me je jako začudilo. Ali, moguće da je zbog toga jer je bio među poslednjima na polici i baš kada sam kupovala prodavačica je pakovala nove nijanse. Sve u svemu zadovoljna sam istim i žao mi je što u tom trenutku nije bilo i tamnijih nijansi jer sam želela i meku takvu da probam.

Kao što sam napisala na početku teksta, Golden Rose WOW lakove možete kupiti u svim Lillly objektima i manjim radnjama.
Cena lakova je 94, 00 RSD ili 0, 8 e i celu ponudu raskošnih boja možete pogledati na njihovom sajtu klikom na: --> Golden Rose Wow Kolekcija.



4 коментара: