недеља, 7. фебруар 2021.

Moj Šminkeraj: Rigenforte - Šampon Protiv Opadanja Kose

Mnoge od nas često imaju problem sa opadanjem kose, to se češće dešava kada je jesen, usled promene hormona, u trudnoći ili nakon trudnoće. Ako nešto ne volim, to je da mi kosa opada na sve strane i da svuda nalazim svoje vlasi kose, i pored toga što je stalno vezana, svuda sam je nalazila. Danas ću vam otkriti šta je meni jako pomoglo, probajte ako želite jer možda i vi rešite problem sa opadanjem, kao što sam i ja.

Nakon trudnoće i porođaja, kosa je počela znatno više da mi opada, u toj meri da više nisam znala šta da radim sa njom. Volim dugu i negovanu kosu, dok sam u tom momentu žargonski rečeno, htela da se ošišam do glave. Gde god da pogledam po podu, našla bih svoju dlaku. Promenila sam mnogo šampona, ali boljitka nije bilo sve dok nisam kupila Rigenforte - Šampon protiv opadanja kose

Odmah nakon prvog pranja, mogla sam primetiti da se opadanje smiruje. Kako sam nastavila da ga koristim, opadanja kose gotovo da nije bilo, osim u situaciji kada se češljam, što je i normalno. 



Rigenforte šampon je napravljen na biljnoj bazi, od prirodnih sastojaka. Namenjen je za svakodnevnu upotrebu sa specijalno formulisanim aktivnim sastojcima, preporučuje se protiv opadanja kose. 

Aktivni sastojci: Biotinax, Diamino Piramidin, Kofein, Ulje Argana.
Bez veštačkih boja i parabena.


Šampon nam dolazi u ambalaži od 200ml, njegova cena u apoteci je bila oko 800,00 rsd, ali sam ga kasnije pronašla u Lill-y drogerijama po ceni od 550,00 rsd. Pa ako imate blizu Lill-y, svratite tamo i pronađite ga po znatno povoljnijoj ceni.
Šampon ima intezivan miris, miriše poput losiona za brijanje, za muškarce; ali nakon pranja i ispiranja kose miris se više ne oseća.
Koristi se tako što se utrlja na teme glave, sačekamo dva minuta pa potom isperemo kosu. Nakon pranja kosa bude veoma lepa, lepršava i meka na dodir. I što je najbitnije, mnogo manje opada.
Preporučuje se da se koriste dva pakovanja ovog šampona kako bi se opadanje kose smanjilo, ali ja sam nastavila da ga koristim i dalje. Rekla bih vam još da mi se činj, da kosa zahvaljujući ovom šamponu i znatno brže raste.

Nije mi izazvao nikakve iritacije poput svraba kože ili peruti, zaista jedan odličan šampon koji koji ne obećava već i služi za ono čemu je namenjen.

Da li imate problem sa opadanjem kose i da li ste koristile ovaj šampon?
Ukoliko jeste, kakvi su vaši utisci?

Post nije sponzorisan.

Нема коментара:

Постави коментар