петак, 12. фебруар 2021.

Moj Šminkeraj: Šta Pokloniti Za Dan Zaljubljenih?!

 

Drage moje dame, jeste da je do Dana Zaljubljenih ostalo još samo dva dana ali ako niste još uvek pripremile poklon za vašu jaču polovinu, ja ću vam dati par predloga. Ukoliko ipak ima muškaraca koji čitaju ovaj post, neke od ovih predloga možete i vi primeniti i obradovati vašu damu. 

Jeste da mislim da ljubav treba pokazivati svakoga dana nekim sitnicama, ipak je lepo voljenu osobu i na ovaj dan iznenaditi malim znakom pažnje, jer sreću čine sitnice. Da ne bih ja mnogo pisala evo nekih od mojih predloga...
Ukoliko ste vešti u kuhinji, odnosno u kuvanju, možete dan ranije pripremiti ove slatke kolačiće, ukrasiti ih po vašoj želji ili sa vašim inicijalima. Sakriti ih i iznenaditi dragu osubu tog dana. Ukoliko ipak ne volite da spremate i kuvate, možete ih poručiti putem interneta ili u mnogim poslastičarnicama.
Ukoliko vaša draga osoba ima svoju omiljenu čokoladu, možete je kupiti u standardnom ili nekom posebnom pakovanju. Uz to mu (joj) možete pokloniti i njen(gov) omiljeni parfem i to bi bio idealan poklon.
Ukoliko ste ipak jako romantična duša predlog za vas je omiljena flaša šampanjca, vina ili piće koje inače zajedno pijete, omiljena čokolada, kolač ili torta, prigušeno svetlo uz neki romantičan film bilo bi sjajan poklon i jedno divno, zajedno provedeno veče. 
Ukoliko vaša draga osoba ima želju da kupi neki predmet koji još uvek iz nekog razloga nije, možete ga kupiti vi i na taj način je iznenaditi.
Sreću čine sitnice, osmeh, pogled, poštovanje jedno drugog, sa ili bez poklona, volite se svaki dan kao da je Dan Zaljubljenih. 



1 коментар: