уторак, 27. октобар 2020.

Moj Šminkeraj - Najbolja Maskara Ikada

Danas vam pišem o svojoj omiljenoj maskari ikada, ne znam zašto nam je u prirodi da iz želje da probamo nešto novo, ostavimo po strani ono što je dobro, i tada shvatimo da smo pogrešili. Tako je bilo i u ovom slučaju, pri odabiru i kupovini drugih maskara a znam da ću se vratiti Essence I love Extreme maskari.
Pre mnogo vremena probala sam ovu maskaru sasvim slučajno, dopala mi se njena roze ambalaža i htela sam da je probam. Nakon prvog korišćenja me više nego oduševila, očarala i oborila s' nogu. Jer ko bi rekao da ćete za samo 350 dinara dobiti maskaru baš po vašem ukusu?!
 Maskara nam dolazi u prelepoj a ipak jednostavnoj, roze ambalaži. Ima silikonsku četkicu, na kojoj su sa jedne strane kraći a sa druge malo duži češljići. Dobijamo 12g proizvoda koji će nam trajati izvesno vreme, jer se sporo troši i dovoljan je samo jedan sloj maskare naneti kako bi se dobile ekstra duge i guste trepavice. 

Posle mnogo skupljih maskara, mnogo poznatijih brendova, posle mnogo razočarenja i bačenog novca ponovo sam uspela  da je nabavim jer je jedno vreme nije bilo u radnji u kojoj kupujem kozmetiku. Veoma lako se nanosi, dovoljan je jedan sloj maskare da dobijemo željeni efekat na trepavicama. Ne lepi ih, ne grupiše, neće ni da se preslikaju na gornje kapke ukoliko su vam spušteni. Ne izaziva nikakve iritacije i ne dolazi do suznih očiju. Veoma je lagana na očima pa i ne osećate da je imate. Na fotografijama iznad i ipod možete pogledati kako izgleda nakon samo jednog nanošenja na trepavicama. 

Ukoliko ste u potrazi za idealnom maskarom, ja vam toplo preporučujem ovu Essence maskaru jer je savršen odnos cene i kvaliteta. Možete je nabaviti u Lilly drogerijama i DM-marketima. Cena maskare je oko 350, 00 RSD ili oko 2,5e. 

Hvala vam što čitate moje tekstove, od sada dosta zanimljivog sadržaja na blogu. 

 

2 коментара:

  1. Generalno koju god njihovu maskaru da probam odusevim se ali ovu nekako uvek preskacem iako deluje odlično!Mislim da je krajnje vreme da je probam...Super post draga!
    <3

    ОдговориИзбриши
  2. Hi dear, I just found your blog. You're amazing. Follow for follow? I already follow you. <3

    ОдговориИзбриши