недеља, 26. април 2020.

Moj Šminkeraj: CATRICE BRUSH INK TATTOO AJLAJNER ZA OČI WP 010

Drage moje dame, odavno već na policama Lillly drogerije i DM-marketa možete pronaći novu kolekciju Catrice  kozmetike i šminke o kojoj ću vam pisati danas i u narednom periodu detaljne a najpre iskrene utiske ili preporuke. Prvo o čemu želim da vam pišem jeste proizvod koji me jako pozitivno iznenadio i oduševio a to je Catrice Brush Ink Tattoo eyliner, (ajlajner).


Ajlajner nam dolazi u vidu flomastera, ambalaža je crne boje i u pakovanju dobijamo 1.0 ml proizvoda. Vodootporan je i na izgled izgleda kao svaki drugi ajlajner, međutim njegov kvalitet je zaista mnogo, mnogo bolji od mnogih drugih, mnogo skupljih ovakvih proizvoda. 

Proizvođač o proizvodu:,, Vrh Brush Ink Tattoo ajlajnera je pravi majstor preciznosti: zahvaljujući više od 270 dlačica u četkici, bez napora klizi duž linije trepavica za ekstremnu preciznost. Super fleksibilan vrh četkice omogućava vam stvaranje finih, ravnomernih linija sa dramatičnim stilovima ajlajnera u tamno crnoj boji koje traju ceo dan. ''
 Neko sam kod koga ni jedno šminkanje ne može da prođe bez ajlajnera. Često znam da stavim na lice puder, maskaru i ajlajner. To mi je sasvim dovoljno za izlazak iz kuće, odlazak u kupovinu ili kod prijatelja. Ovaj ajlajner mi se jako puno dopao jer je precizan, ne stvara mrlje prilikom nanošenja i veoma lako se nanosi. Odličan je za početnike upravo jer se lako nanosi, ne preslikava se na gornji kapak i završnica je matt efekat. Vodootporan je, moje oči su jako osetljive na bilo koje kozmetičke proizvode, međutim meni ovaj proizvod nije zasmetao, pravio iritacije niti su mi suzile oči od njega kao što zna da bude slučaj sa proizvodima ovog tipa. Dugotrajan je, meni je stajao na očima nekih 10h, nakon čega sam ga veoma lako skinula Balea micelarnom vodom. 
Ima veoma jak intezitet, i ako bih morala da ocenim ovaj proizvod, bila bi to čista desetka. 
Ukoliko se pitate gde ga možete kupiti, možete ga nabaviti u svim Lilly drogerije i DM-marketima, širom Srbije. Cena ovog proizvoda je oko 640,00 RSD.
Da li koristite ajlajnere i koji je vaš favorit? 

1 коментар:

  1. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши