уторак, 3. јануар 2017.

Noviteti #2

Kako dugo nisam pisala o novitetima jer su mi sve neki drugi postovi važniji, red je da to ispravimo. Neke proizvode sam dobila na poklon za praznike dok sam neke ja kupila. Evo šta se tu našlo.
  • Kako sam bila prinuđena da promenim šampon (Koristila sam Biomelem zadnjih godinu dana) jer mi je izazvao takav svrab i gomilu peruti izabrala sam čuveni Gliss Hair Repair Oil Nutritive šampon namenjen za kosu čiji krajevi su skloni cvetanju. Njegova cena je 255, 00 RSD ili 2,1 e i kupila sam ga u DM-u a možete ga naći i u Lilli- ju.

  • Kupila sam i jedan Afrodita set kozmetike za telo, dugo sam se dvoumila koji set da kupim jer imaju zaista sjajne praznične setove i odlučila sam se za Mystic Argan Oil Uljani gel za tuširanje i Hranljivo Mleko Za Telo. Cena ovog seta je 479, 00 RSD ili 3,85 e. Možete ga nabaviti u DM-u i Lilli-ju.
  • Golden Rose Perfect Shine Lipstick u nijansi 223. Njegova cena je 250, RSD ili 2,1 e i možete ga kupiti u Lili-ju
  • Pošto sam maler kada su olovke u pitanju, ponovo sam izgubila crnu olovku za oči. Htela sam da kupim istu Essence kao što sam izgubila ali rafovi su bili skoro prazni zbog praznika i nije je bilo pa sam kupila Miss Sporty 001. Njena cena je 169, 00 RSD ili 1,3 e. Možete je kupiti u DM-u.
  • Nisam kolekcionar lakova za nokte i kupujem ih isključivo kada mi treba određena nijansa ili kada mi se neka boja baš dopadne. Ovaj put sam rešila da probam Golden Rose WOW Nail Color lakove koje svi hvale, u nijansama 39 i 14. Njihova cena je 94, 00 Dinara ili 0, 8 E. Možete ih kupiti u Lilli-ju.
  • Max Factor by Ellen Betrix Facefinity Compact Make-up puder u nijansi 05 sand. Jako lepo izgleda, ima veliko ogledalce i uz njega dobijate i sunđer za nanošenje istog. Njegova cena je 2023,00 RSD ili 16,45 e. I možete ga kupiti u DM-u,  Jasmin Parfimerijama.
  • Max Factor X False Lash Epic maskara mi se jako dopala, nju sam već probala i prvi utisak je dosta pozitivan. O njoj čitate uskoro, kada saberem sve utiske. A, njena cena je 1869,00 RSD ili 15,4 e i možete je kupiti u DM-u i Lilli-ju, Jasmin parfimerijama.
  • Max Factor Lip Finity Colour + Gloss, Tečni ruž i sjaj. O njima sam takođe pročitala dosta pozitivnih utisaka a uskoro čitate i šta ja mislim o njima. Njegova cena je 1499,00 RSD ili 12,6 e i možete ga kupiti u DM-u i Lilli-ju, Jasmin parfimerijama.
  • Loreal Paris 407 Matte Smoke Me Up tečni, dugotrajni ruž. Moram vam priznati postao je jedan od mojih omiljenih. Njegova cena je 850, 00 RSD ili 6, 14 e i možete ga kupiti u DM-u i Lili-ju.
  • Još jedan Loreal Paris ruž za usne je tu, reč je o Color Riche 226 Rose Glace nijansi, njegova cena je 1300,00 RSD ili 10,46 e i možete ga kupiti u DM-u, Lilli-ju i Jasmin parfimerijama.
  • Oriflame Lip Sensation Matte Mousse tečni, matt ruž. Njegova cena je 899, 00 RSD ili 7,23 e i možete ga kupiti putem kataloške prodaje.
  • I Oriflame The One Hypnotic Depth Mascara. Svi znate da da su Oriflame maskare jedne od najboljih po kvalitetu a da li je i ova takva čitate uskoro. Njena cena je 849, 00 RSD ili 6,43 e i možete je kupiti putem kataloške prodaje. 
To je sve što se tiče noviteta, kao što vidite biće dosta lepih i zanimljivih recenzija u narednom periodu na blogu. 
Šta vas najviše zanima i o čemu bi prvo volele da čitate utiske?










7 коментара:

  1. Super post, nisam probala niti jedan od proizvoda, al svakako bi voljela citati recenzije o ruzevima

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo lepi noviteti. Lep blog i unapred se radujem svim recenzijama.
    Svrati ako zelis:
    mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ruževi i ovaj Max faktor puder mi najviše privlače pažnju,ali čini mi se da je i sve ostalo divno! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, kao i stvarčice! :)

    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati. :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš si se lepo ponovila znam da voliš šminku ove nijanse ruževa mi deluju baš stvorene za tebe iako tebi generalno sve lepo stoji :). Maskara mi je zapala u oči baš me zanima kakva je.

    ОдговориИзбриши