четвртак, 19. јануар 2017.

DressLily Review #3


             
Posle samo petnaest dana od poručivanja, moja porudžbina sa Dresslily sajta je stigla. Nisam se nadala da će tako brzo stići, pogotovo jer su bili praznici, ali zbog toga je oduševljenje bilo još veće. Mislim da je ovo do sada najlepša porudžbina, ima najviše prrdmeta koji bi svakoj ženi izazvali osmeh na licu. Paket je bio jako dobro zapakovan, svaki predmet je imao svoju kesu, i nisam platila nikakve troškove carine. Kako slike govore mnogo više od reči, da pređemo na stvari i da vidite šta mi je ovaj put stiglo. 

Mnogo volim nakit, tako sam ovaj put želela malo da uživam u njemu. Izabrala sam dve narukvice, obe su posrebrene, ili prepoznatljive po leguri 925, jer nisu čisto srebro. Mislila sam da će stići jako sitne, žeđutim zaista su velike i baš se primećuju na ruci, na moju veliku radost. Elegantne su, i možete ih nositi uz takav način odevanja. Idealne su i kao poklon dragoj osobi, jet su veoma lepe. Prva narukvica izgleda ovako, a detalje o njoj možete videti klikom na: --> Bracalets.

Druga narukvica je takođe mnogo lepa i elegantna, nešto otmenija od prethodne i kako izgleda pogledajte na sledećoj fotografiji, a detalje o ceni i dimenzijama možete videti pomoću linka: --> Bracalets
Znam da jedva čekate da vidite ove četkice, koje su trenutno jako popularne i praktične. Jako su čvrste, uz njih sam dobila i stalak za iste. Dlaka je dosta meka, nežna i dlačice ne otpadaju. Praktične su za nanošenje pudera jer pomoću njih se dosta lakše nanosi i razmazuje. Detalje o ceni, dimenzijama i boji možete pogledati ovde: --> Četkice.
Kod mene izgledaju ovako: 
Satove mnogo obožavam, mislim da imam već pet ili šest komada ali kako se baterija potroši, tako ih ja odložim u regal. Ako ne možemo da odemo u Pariz, možemo ga nositi sa sobom. Divan sat, sa belim kaišom i prstenom boje zlata. Ukrašen je sitnim, belim cirkonima i maketom Ajfelove kule. Mislim da uživo izgleda mnogo lepše nego što je predstavljen na slici, njegovu cenu, izbor boja kao i dimenzije možete pogledati klikom na: --> Women Water.
Slabo nosim nakit boje zlata, jer mislim da mi srebro mnogo lepše stoji. Ipak, ovim minđušama nisam mogla da odolim. Imaju kraljevsko plave kamenčiće, sitne - bele cirkone i zlatne su boje. Veoma lepo izgledaju kada se stave i odlično se slažu sa satom koji sam poručila. Mnogo su povoljne, pa detalje o ceni pogledajte klikom na: --> Minđuše.
Videle ste da sam u prošloj porudžbini poručila mušku košulju koja je bila malo manja?! Ovaj put sam takođr poručila crnu, elegantnu košulju ali za broj veću. Odnosno, L veličine koja potpuno odgovara našoj M veličini. Košulja je više nego kvalitetna, materijal je odličan, ako ne i bolji od našeg materijala. ima bele dugmiće i ukrašena je belo-crnim detaljima na džepu i oko kragne. Mnogo mi se dopada i da sam muško ne bih je skidala sa sebe. :-)

Takođe je jako povoljna u odnosu na njen kvalitet pa cenu možete pogledati klikom na: --> Shirt From Men.

Bilo je to sve što se tiče ove porudžbine, da ponovimo da je dostava sa ovog sajta besplatna za sve zemlje. Kao i da tu možemo kupiti mušku i žensku odeću i obuću, nakit, pribor za šminkanje, predmete za uređenje kuće, aksesoare, torbe, kao još mnogo zanimljivih i korisnih stvari. Ostavljam vas da još malo gledate slike, a sajt možete posetiti ili poručiti nešto klikom na: --> Dresslily Site.


2 коментара:

  1. Supeer stvari, izdvajam četkice za šminku 😁
    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Sat je prejak! Meni iz nekog razloga ne odgovaraju na e-mail. ❤

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши