среда, 25. јануар 2017.

Zašto NE FAKE Šminka I Kako Je Prepoznati?!

Ukoliko ste već čitale moje postove, mogle ste primetiti da nemam ništa protiv kineske garderobe i kineskih četkica jer razumem da ne mogu svi imati original i ono što je skuplje, ali kinesku tj. kupovinu FAKE šminke ne podržavam uopšte!

Mislim da se o ovoj temi još uvek ne govori onoliko koliko bi trebalo i da se iz tog razloga FAKE šminka i prodaje masivno. Nikada ne bih kupila takvu kozmetiku jer mi nije bitno to ime koje piše na ambalaži tih proizvida, mnogo mi je bitnije da je šminka dermatološki testirana, da mogu da vidim njen sastav i da da sam sigurna u nju.
(Mesto gde se ovakva šminka pravi.)

FAKE šminku ste mogle videti na raznim facebook stranicama a od skoro se masivno prodaje i na instagramu. To su uglavnom kopije ili izmišljeni proizvodi Naked, Mac, Chanel, Dior i Kylie kozmetike. Prave Naked palete koštaju mnogo više od 1000 dinara, zar vas ne čudi tolika razlika u ceni? Da, verovatno su vam rekli da je sada na velikom popustu.  Šta više, svi prodavci ove kozmetike kunu se da je to original i da vas ne bi slagali ali u zabludi ste. Njihov cilj je samo jedan, DA VAM TO PRODAJU i zarade na vama!

Proizvodi se u ne higijenskim uslovima, najčešće u Kini, u udaljenim i zapuštenim podrumima daleko od svetlosti dana.
Zatim se u kontejnerima uvozi kod nas I prodaje na veliko i malo.


Ova šminka nije dermatološki testirana, što znači da nije ispitana i testirana da li sme da se koristi na našoj koži i prodaje. Njen sastav kao ni njeno poreklo nisu poznati i na ambalaži ove kozmetike nikada nećete naći nalepnicu na kojoj piše sastav proizvoda kao ni zemlja porekla odakle dolazi.

Ovakva kozmetika vam može uništiti lice, korišćenjem iste možete dobiti bubuljice, pa ožiljke i fleke, crvenilo i alergije očiju, konjuktivitis, dok  se dugoročnom upotrebom može dobiti i Rak kože,  kao i drugih organa. 

I da razjasnimo, ne postoji Naked paleta senki 4,5,6,7, kao ni Mac karmini koji se prodaju po rednim brojevima.  Njih možete kupiti samo po njihovim nazivima. Mac palete za konturisanje lica takođe ne postoje, kao ni Mac palete senki od preko 20 boja. Mac senke možete kupiti samo u dve, četiri i od skoro u 12 nijansi. I kupuju se tako što vi birate koje nijanse želite u tim paletama. Kylie karmine takođe ne možete kupiti kod nas a da ste 100% sigurni da su original. Prema tome, ne dajte da vas zavaraju i iskoriste to što niste informisani.
Ono što ja nikako ne mogu i neću da razumem to je razlog zbog kog se ova šminka kupuje ili zbog čega se žene odluče za kupovinu ove kozmetike. Kao prvo, ovo nije ni kvalitetna ni zdrava, ni dugotrajna, ni povoljna kozmetika. Kao drugo, za taj novac možete nabaviti mnogo bolju, kvalitetniju i ispitanu drogerijsku šminku kao što su Essence, Golden Rose, Don Juan, Loreal, Maybelline itd...

Skoro mi je jedna drugarica rekla da je svojoj kćerci kupila Naked paletu senki, kada sam je pitala zbog čega joj je kupila kada to nije original i kada može imati posledice, njen odgovor je bio: ,, Uzalud što nije, želi samo nju''.

I, sada ja vas pitam, da li su jedan lažan karmin i paleta vredni vašeg zdravlja?! Da li imate savesti da kupite ovakvu kozmetiku i poklonite vašoj sestri, mami, drugarici? Da li smete da stavite taj ruž i poljubite svoje dete ili muža a da ne pomislite kakve posledice to može prouzrokovati?! Razmislite, da li su takvi proizvodi vredni vaše pažnje i kupovine i da li su pre svega vredni vašeg zdravlja.

Do zdravog i lepog lica put je dug, a do ružnog veoma kratak.

16 коментара:

  1. Svaka ti čast, ovo je sigurno tema o kojoj se treba pričati. Danas djevojke mahom kupuju fejk šminku preko stranica, a ko nam garantuje da su ispravne.
    :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam priliku da čujem da ljudi koji prodaju ovu kozmetiku sebr predstavljaju zdravstvenim radnicima i ubeđuju potencijalne kupce da oni prvi tu kozmetiku koriste. Jadan narod poveruje lako svima i tako se preavari. A, ima i onih koji su svesni da je kopija pa kupe namerno. O blogerima koji ovu šminku hvale i reklamiraju ne treba reći ništa, reči su suvišne.

      Избриши
  2. Ono što mene dodatno užasava jeste dostupnog fejk šminke na našim prostorima. Na koji način je uvezu, reklamiraju i prodaju... Osim devojčica koje slepo veruju svemu što vide, država bi trebalo da se pozabavi ovim problemom dajući oštre kazne i sankcije za prodaju ovih opasnih kopija pa bi samim tim dali primer da je to ZABRANJENA PRODAJA ZAKONSKI. Ali nažalost, kod nas sve prolazi, pa i to da javne ličnosti koriste i reklamiraju kineske kopije neproverenih sastojaka. Tuga, ovo mi je tako bolna tema :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova šminka može se kupiti na bilo kom kineskom sajtu i normalno preći granicu. Kod nas nema nikakvih Zakonskih mera kojima je zabranjen uvoz ove kozmetike, o prodaji tek da ne pričamo. Zakonski treba da bude zabranjen uvoz i prodaja iste i da budu kažnjeni svi oni koji se ovim poslom bave. Njima je cilj da zarade ali o posledicama koje će se kasnije odraziti kod ljudi nije ih briga.

      Избриши
  3. Анониман25. 1. 2017. 15:42:00

    BILA BIH ZAHVALNA DA PROCITSTE KAO I BLOGERKA JESTE DUZI TEKST ALI PROCITAJTE VOLELA BIH DA PROKOMENTSRISETE MOJ KOMENAR.Moram da se i ja oglasim svaka cast za post bilo bi mi veoma drago da jos neko pocne da se buni po putanju toga,do pre dve godine dok nisam videla kako stoje stvari sa ovakvom fake sminkom i kakva je prevara u pitanju zaludeki su me kao i sve druge potrcala sam da kupim paletu korektora nalik MAC ali samo oznake nije bilo niti zemlja porekla ama bas nista.Posto mi je koza bila cista do tada probala sam je i zacudila se u jednom trenutku posle dva dana kada su mi na obrazima pocele izlaziti bubuljici i ispod ociju ali nisam odma pridala znacaja da je to od korektora i nije mi palo na pamet da je to samo tu gde sam stavila i da su samo tu i izasle.E kada sam drugi put stavila shvatila sam da je od njih punih dva meseca i vise nisam mogla da ocitavim lice.A inace sam se zgranula kada sam na instagramu pre samo nekoliko dana videla kako prodaju Kylie sjajve i to po super ceni 12 komada 7500 ja sam poludela doslo mi je da izvredjam tu devojku i da je pitam da li je normalna,toliko sam se iznervirala da je to strasno i pre nekoliko dana sam imala priliku da vidim kod kineza te iste sjajeve po ceni od 180 dinara.Jedna moja drugarica mi se pozalila da je kupila neki mat Kylie i da se zalepio za usta kao lepak da nije mogla da skine vodom ili vlaznom maramicom morala je neko ulje da stavi da bih skinula.Zahvalna sam ako ste procitali moj tekst samo sam htela da ljudi saznaju i cuju kakva sve iskustva postoje.Volela bih da se pokrene neka kampanja protiv ovih Fake stranica i prodaja uzimaju lhudima pare i varaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je žao što ste tako prošli, nadam se da ste uspeli da rešite problem sa licem. Hvala vam što ste podelili Vašu priču sa nama jer sada mnogi mogu videti da to o čemu sam pisala nije laž. Svi Kylie karmini su kao lepak, mnoge devojke se žale da su prošle kao Vaša drugarica. Zato takve proizvode ne treba kupovati nikako. Postoje mnogo bolji proizvodi u DM-u, Lilliy koji su provereni i zdravi za upotrebu. Mi blogeri možemo samo da pišemo o ovome i širimo priču o tome, a država bi trebala da zabrani prodaju ovakve kozmetike i kazni one koji to rade.

      Избриши
  4. Ne priča se dovoljno o ovome...neznaju cure o tome ništa... Vide samo jeftinije i kupe...cure,moje frendice koje nisu u kozmetici kao i ja nemaju pojma o ničem..ni šta je to ni gdje ni kako se proizvodi, nažalost... Dobro je da imaju mene..heheh.
    Puno više bi se trebalo pisati ili govoriti o tome...
    Djelim tvoj post

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ne smem da pocinjem da pisem, jer bih onda ceo jedan text napisala. Recicu samo da se ovakvi tekstovi treba deliti dalje, i stalno biti tu negde, bas zbog tih zena koje se pre opredele za fajk paletu, nego za orig karmin, ili neki jeftiniji puder!
    Ranije mi je bilo zao, sada vise uopste ne zalim zene koje prolaze lose, a pri tom su znale da se radi o kopiji. Za one koje su prevarene, zao mi je, ali zato se sminka kupuje samo od proverenih a ako ne znate nikoga, bolje odite u market i platite sminku koliko kosta!
    Super si napisala!

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da si napisala post na ovu temu :) Ovo je tema o kojoj se ne prica dovoljno a uzela je maha. Ne znam da li bi pomoglo da mi blogerke probamo nesto da uradimo?!? Nisam pametna, dal da napravimo grupu na fb i Instagramu, da apelujemo da nase ytberke pa da tako dopremo do kupaca koji su neupuceni? Jer ovo je zaista sramota, poprimilo je takve razmere da i poznati reklamiraju fake bez pardona...

    ОдговориИзбриши
  7. Imala sam situaciju da mi je za rodjendan prosle godine sestra narucila Kylie ruz, i postom iz Amerike slala za Srbiju. Odusevila sam se, jer je iznenadjujuce tecan, lak za nanosenje i pre svega nije se skorio pri nanosenju. Drugarica je videla i odusevila se, ali nije zelela dati 20 i nesto dolara (koliko je originalna cena) vec je sa Aliexpress-a narucila isti, i iskreno da vam kazem bilo je male razlike. Medjutim, kasnije je narucila i neki puder od cega joj je lice pocrvenelo i krenulo da je svrbi. Posle nekoliko meseci odlazenja kod doktora i do bolnice to se smirilo, ali lekcija je srecom naucena. Najiskreniji savet, kvalitet > brend.

    ОдговориИзбриши
  8. super si napisala,vec sam napisala da sam i ja u pocetku kada sam uopste pocela da igram ove igre ,kada sam ostala bez ikakvih primanja i kada mi je suprug otisao na dve godine,nisam bila u mogucnosti sebi nista da kupim,ali srecom nisam mnogo to sto sam dobila za 3000 i poklonila i srecom zeni nije bilo nista i taj set max faktor 3 u 1 smesno,ja nikad ni kao devojka nisam nista fake imala ni sminku ni garderobu,ni parfem,nista jer sam imala srecu da mi je tata ceo zivot radio u Nemackoj gde sam se i rodila i uvek slao sve original,kao srednjoskolka jedina sminka koju sam kristila je bila lankom i loreal i nesto od pupe ali sve mi je on to slao i sve original ,parfem svaki koji vidim u nekom casopisu i koji se jos nije pojavio kod nas vec je bio moj,sad svoju cerku koja ima godina koliko i ti i koja studira preko iako nikad nisam ucila o tome ona sama nista fake ne koristi nego kupuje sminku u dm-u i Daglas parfimeriji uglavnom je to esence,maybeline,kii kada zaradi vise casti sebe necim skupljim,sada je dobila za rodjendan maskaru benefit od drugarice koja kosta tamo 35 evra,a vec je imala jednu koju je sama kupila pre jedno dve godine i posle toga je uvek govorila da bolju maskaru nikad nije imala ali uvek joj je bilo previse da da toliko za maskaru pa je drugarica bas lepo iznenadila.vec sam rekla kod nas ima stvarno dobrih brendova ,ne mora da bude max faktoe,loreal,maybeline,rimel,sepora,moze i esence,golden roze pa cak i miss sporty,ali bar znamo da je provereno i ko proizvodi,a ja sam farmasijem odusevljena,samo treba kod zena siriti vise svest o ovome,samo da udjes na tu stranicu Sladja sminka i da vidis sta sve prodaje i komentare zena koje kupuju od nje ima jedna koja kupuje kao da nikad nije videla sminku,zena svake nedelje narucuje sminku u vrednosti oko 5000 i odusevljena je tim naked paletama,mac,max faktor iostalim fake proizvodima uzas,a tebi stvarno svaka cast ne samo na ovom postu nego na semu,jer si divna vec sam ti napisla,i uvek ce se naci neispunjene,neostvarene,netalentovane osobe koje ti nikad nece biti cak ni drugarice a o prijateljstvu da ne govorim ,jer danas se uspeh ne prasta a lepota pogotovo,koliko koristi donosi toliko moze i da steti,ovo ti govorim kao majka jer mogu da ti budem a i iz iskustva,ljubim te i samo nastavi da budes takva

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман27. 1. 2017. 10:28:00

    BRAVO ZENO!
    Ja sam pocela da se bavim sminkanjem! I prvo sto sam kupila bili su Aurini proizvodi! Jeste da su jeftini ali bar su provereni i ispitani! Nisam kupila ni jedna fake proizvod mac,naked i ostale gluposti. Cak su mi i cetkice aurine. Sad cu da predjem na malo skuplje proizvode ali takodje sve kupujem i dalje u DM-u. Samo me zanima da li je MAKE UP FOR EVER original u Srbiji? Htela bih da kupim njihove pudere ali se plasim. Sta vi mislite o tome?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mufe tecne pudere i ostalo mozete u Srbiji kupiti samo u Sephora prodavnicana u Beogradu i Novom Sadu. Kupovina od ilegalnih preprodavaca je rizik da kupite fake kozmetiku..

      Избриши
  10. Svaka cast na postu,nazalost ljudi su takvi,moraju da imaju sve sto vide,valjda nam je priroda takva :)
    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман10. 3. 2017. 07:20:00

    Ok je sve napisano.Samo ja imam dosta iskustva kao plesac i bavlhenje glumom od pre sto se tice nekih stvari sto sam pratila...ka licno imam mesovitu ali osetljivu kozu i posle bolesti koju samm imala vodim racuna zasta..imam i farmceuta u porodici a i izvrsnu sminkwrku cije savete pratim..jedna je id najpoznatihij na youtubu sa blogovima a sad vec i vise,bivsi model dok nije pocela to da.radi sa.sminkom..hocu da kazem da novac nekad i bren nema veze sa proizvidima bas uvek ja imam doata jeftinine.drogeriske sminke koja mi vise traje i prija od skuplje znaci nije uvek tako..i sa kosom ista.stvar prijaju mi cak neki jeftiniji proizvodi ili prirodni kad pravim od skupljih..sto se.tice cetkica kicno imam razlicitih ali i one sa ibea ili ali eskpresa stayl master se zovu kao nkihove profi cetke..i moram priznati da su fenomenalne zaista a licno ih ima i ta sminkerka i koristi i za sebe i ponekad za.muaterije kad su joj na lranju druge..ali cetke ne sminka to nisam nikad narucivala ulazila u iskusenje jesam al sam se.lwpo raspitala...al nije bas sve tako u potpunoati kad ina koja ima i moze jw uzla da proba da naruci cetke i da utisak i recenziju znaci fenimenalne su..ja ima.bar osetljivo lice mekanije su i bolje prekrivaju i utapaju u kozu od aurinih koje su grube i ishabaju mi kice i naprave haos

    ОдговориИзбриши
  12. Ne vredi to danas govoriti. Jer instagram stranice sa prodajom fake šminke cvetaju od posla. Koliko god se pričalo da nije zdravo i nije pametno to kupovati , ne vredi i dalje, jer ljudi svesno kupuju (kao što je ta žena kćerki kupila, umesto da je naučila neke stvari). 💜
    P.S. Posetite moj blog www.nikolinalife.com 💞

    ОдговориИзбриши