понедељак, 15. мај 2017.

Cami Straps Caged Back Skater Dress - Review


Ako ste pomislile da je to sve što se postova tiče za danas, prevarile ste se. Danas vam donosim i jednu modnu recenziju sajta SheIn


Pre nego što počnem da vam pišem o ovoj prelepoj haljini, moram svima da se izvinim zbog lošeg kvaliteta slika ali vreme ja tako grozno, da nema dana da ne pada kiša i da prođemo bez većeg nevremena. Tako da, trudim se da uhvatim svaki lep trenutak kako bih vam slikala komade koji su mi stigli zadnje nedelje. 

Haljina mi je stgla početkom prošle nedelje i dobro upakovana kao i uvek. Dostava je bila veoma brza, nekih 10-12 dana a sama haljina mi se veoma dopada jer je indetična haljini sa sajta. Nema nikakve razlike ni u boji ni u veličini (veličina je standardna našim, haljina na meni je M). Na meni izgleda ovako:






Haljinu sam iskombinovala sa crnim salonkama i bež, pismo-torbicom. Možete je nositi i na sandale kao i uz neke veće torbe. Veoma mi se dopada kako  izgleda, jer volim lepršave haljinice a ova je prava za leto. Haljina ima gola leđa koja su ukrašena ispreplitanim pertlama i to veoma lepo izgleda. Ukoliko se odlučite na kupovinu haljine, moj savet vam je da je ne oblačite same. Biće vam potrebna pomoć drugarice ili sestre kako bi vam lepo svezale i razvukle pertle  na leđima. Materijal je jako kvalitetan, unutrašnost haljine je postavljena u istoj boji kao što je sama haljina. Imate moje tople preporuke kada se radi o ovoj haljini.

Haljina uopšte nije skupa a detalje o ceni i veličinama možete videti ovde:  Cami Straps Caged Back Skater Dress.

Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: SheIn.

Nadam se da vam se dopada moj izbor haljine.

5 коментара:

  1. Ja sam oduševljena kako ti stoji ova haljina. Morala sam da udjem na sajt i da pogledam cenu i kao što si rekla baš je povoljna. Boja je savršena za leto kao i sam kroj haljine. Odličan post kao i uvek !
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Boje je predivna! I odlicno ti stoji! Super izbor!

    ОдговориИзбриши
  3. Dopada mi se boja, kao i detalji na ledjima, jednostavno savršena haljina xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ova boja ce biti veoma aktuelna ove godineee <3

    ОдговориИзбриши