недеља, 12. август 2018.

Kupovina sa Banggood sajta - Online Shoping


Nedavno sam imala priliku da kupujem sa kineskog sajta Banggood, u pitanju je online kupovina a utiske o istoj prenosim vam u nastavku posta.


Kupovina se sastoji od dva predmeta, paleta senki za oči i prelepe ogrlice. Kako mi je paleta stigla ranije, čekala sam par dana da stigne i ogrlica kako bih vam prenela detaljne utiske. Predmeti su stigli jako dobro zapakovani, čekala sam ih oko 30 dana a dodatnih carinskih troškova nije bilo. Dostava sa ovog sajta je besplatna.

Paleta senki za oči sastoi se od osamnaest senki. Preovladaju jači tonovi ali ima i svetlijih tako da mislim da je izbor odličan.
Intezitet senki varira ali uz podlogu za senku može se izvući maksimum. Više mi se dobadaju tamnije boje jer im je intezitet jači. Kao i sve senke i ove se truse ali na očima stoje oko 10h bez micanja. Ne preslikavaju se na gornje kapke. Sve su šljokičaste i u sebi sadrže veoma sitne čestice šljokica. Na sajtu ih možete pogledati ovde Eyes Makeup. a u nastavku pogledajte više fotografija. 



Drugi predmet koji sam poručila jeste izvanredna, neupadljiva ogrlica. Veoma je lepa, nije ogromna i u pitanju je bižuterija. Ukrašena je cirkonima koje ja mnogo volim i veoma je povoljna. Idealna je i za poklon drugarici ili sestri. Nju možete pogledati ovde: Nacklace Gift.


Da li ste poručivale sa ovog sajta i kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар