среда, 13. март 2019.

Kupovina za Bebu - Rosegal site (Online shoping)

Zdravo, drage dame, nastavljam da vam pišem o drugom delu kupovine sa Rosegal sajta a ovaj put je to prava, velika kupovina za bebu. Šta sam poručila i da li sam zadovoljna saznajte u nastavku teksta. 


Kao što sam rekla u prethodnom postu, carinskih troškova nije bilo i sve je bilo jako dobro upakovano. 

Ono čemu sam se iskreno, najviše oduševila jeste prelepa torba za bebine stvari. Torba je u roze boji, ukrašena je tufnicama i zaista je velika. U nju može da stane sve što treba da imamo  za bebu ukoliko negde idemo u goste, šetnju ili kontrolu. Uz torbu sam dobila i podlogu za presvlačenje bebe i mnogo je lepša nego na sajtu. 
Možete je pogledati ovde:  Cartoon Multifunction Mummy Bag.
Što se opreme tiče, poručila sam i jedan divan lančić za cuclu koji je ukrašen bubamarom. Zaista je prelep, roze boje naravno i nadam se da će nam izvesno vreme koristiti. 
Kada dolazi beba, svi mi želimo da za nju sve bude lepo i idealno. Tako sam poručila 3D stikere u obliku leptira koji će za sada krasiti našu i bekinu sobu, dok ne bude porasla i imala svoju. Jako su lepi, ima ih u manjim i većim dimenzijama i zaista se isplati kupiti ih.
Možete ih pogledati i poručiti ovde: Home Decor Wall Sticker 3D.
U ovoj kupovini poručila sam i dve edukativne igračke, sa kojima će se beba igrati kada poraste. Suviše je mala za njih ali prosto nisam mogla da im odolim.
Prva igračka je kuhinjica za devojčicu. Stigla je u milion delova i sa priručnikom kako je treba sklopiti. Mi smo je sklopili da slikamo, da vidite kako ona izgleda pa smo je vratili u kutiju da čeka svoje vreme za igru. Poručila sam kuhinju u roze boji dok mi je stigla plava, ali nema veze igračka je jako lepa. Uz nju smo dobili i nalepnice koje je trebalo polepiti na posuđe i ona izgleda ovako.
Na sajtu je možete pogledati ovde:  Simulation toy, children's puzzle personal game.
Druga igračka radi na baterije, klikom na određene tastere čuju se zvuci životinja. Većih je dimenzija i zaista je korisna. Crvene je boje, mislim da je možete nabaviti i u žutoj i jako je lepa. 
Pri svakoj kupovini možete ostvariti popust od 25% unosom koda RGIWD.

Promociju i popuste možete pratiti ovde:  Women's day sale.

Kako vam se dopada ova kupovina i da li bi volele više ovakvih tekstova da čitate? 

1 коментар: