субота, 18. мај 2019.

Moj Šminkeraj: Ingrid Wonder Matt ruž za usne - Recenzija

Leto se polako bliži i pravo je vreme da pričamo o dekorativnoj kozmetici. Tako niz recenzija o kozmetičkim proizvodima za ulepšavanje lica počinjemo ni manje ni više nego o Ingrid kozmetici,  koja je svakodnevni deo mog šminkanja i njihovom matt ružu za usne, koju inače možete nabaviti i na sajtu Kozmetika i Parfemi RS.

Ruž nam dolazi u veoma lepoj, čvrstoj ambalaži i poklopac istog je ukrašen nazivom ovog brenda. Izabrala sam prelepu crvenu nijansu u broju 315 a vi ga možete nabaviti čak u još 17  prelepih nijansi.

Danas na tržištu možemo nabaviti zaista veliki broj ruževa za usne, počev od onih klasičnih koje su koristile naše mame i bake pa sve do onih tečnih, matt ruževa koji su danas jako popularni. Kako sam probala i koristila zaista mnogo različitih ruževa za usne, uvek se vraćam klasičnim ruževima a razloga za to je mnogo, jedan od njih jeste i taj što su matt a ne isušuju usne za razliku od tečnih.
 

Ingrid ruž za usne ima veoma lepu, sofisticiranu boju. Mislila sam da je malo tamniji kada sam ga poručivala putem online kupovine, međutim boja je baš onakva kakvu najviše volim. Ni čisto crvena ni narandžasta, a takve nijanse mi mnogo lepo stoje. Ruž je čvrste teksture, matt je i ne isušuje usne što je meni kod ruža najbitnije. Možete ga koristiti kako za odlazak na posao tako i za neke svečanije događaje. Veoma sporo se troši tako da će vas služiti duži vremenski period. Veoma je postojan, meni je vrlo malo izbledeo nakon konzumiranja hrane, gotovo da razlika i nije bila vidljiva. Dugotrajan je, stajao mi je na usnama čak 10h, nakon čega sam ga sama skinula. Ne isušuje usne kao što rekoh i ne pravi mrlje na usnama kao matt tečni ruževi. Nijansa je veoma lepa i sigurno ću ga nabaviti u još nekoj boji. 
Cena je više nego pristupačna svima, odličan odnos cene i kvaliteta. 

Sada se zbog bebe mnogo manje šminkam jer nemam priliku da izlazim često iz kuće i zbog toga vam nisam pripremila sliku kako izgleda na meni, u narednom periodu očekujte fotografiju a do tada pogledajte kako izgleda na ruci.
Cena ruža iznosi 369, 00 dinara i možete ga kupiti putem sajta Kozmetika i Parfemi.
Kao i u mnogim apotekama i parfimerijama.
Ukoliko se odlučite na online kupovinu, kupovinom u iznosu većem od 2000 dinara, ostvarujete pravo na besplatnu dostavu.

2 коментара:

  1. Ruz je super, cena je jako pristupacna, boja mi se mnogo svidja.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ova nijansa izgleda savršeno, i sigurno će odlično da ti stoji. Divna recenzija xo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши