уторак, 9. јул 2019.

Moj Šminkeraj: Ingrid Tečni Hajlajter - Recenzija

Nedavno sam se upoznala sa jednim novim beauty  proizvodom, novitetom brenda Kozmetika i Parfemi, reč je o prelepom, tečnom hajlajteru o kom vam danas prenosim svoje utiske.


Ingrid tečni hajlajter dolazi nam u prelepoj tubici crne boje, u kojoj dobijamo 20 ml proizvoda. Tekstura proizvoda je tečna, srednje je gustine i ima veoma blag, prijatan miris. Kako je pakovanje praktično, može se poneti bilo gde sa nama, bez straha da će se prosuti ili iscureti. Dostupan je u tri nijanse:
  • Biege,
  • Silver,
  • Gold.
Nijansa mog hajlajtera je biege odnosno bež zlatna, najbolje bih je opisala kao neka srednja nijansa zlatno-srebrna, ako se dvoumite izmedju zlatne ili srebrne nijanse vi onda izaberite biege nijansu koja je spoj pomenute dve. 
Karakteristike proizvoda:

  • Visoko reflektujući tečni hajlajter INGRID obezbeđuje delovima vašeg lica istaknut sjaj,
  • Savršeno se stapa sa vašom kožom garantujući efekat iluminacije po ceo dan,
  • Obezbeđuje vašem licu blistav izgled,
  • Vaše lice izgleda zdravije i sveže,
  • Naglašava željene delove lica i čini vaš izgled spektakularnim.

Ingrid tečni hajlajter veoma lako se nanosi i blenda. Možete ga koristiti uz pomoć četkice, blendera ili ipak jagodicama prstija. Za koji god način da se odlučite sigurno nećete pogrešiti jer je prelep odjsjaj na licu zagarantovan. Veoma lako se blenda, pa je odličan kako za početnike u šminkanju tako i za one stručnije sa iskustvom. Lepo se stapa sa kožom lica, ne pravi mrlje ili fleke i na licu izgleda prirodno.
Koristim ga kako bih naglasila jagodice očiju, predeo obraza ispod očiju, unutrašnje uglove oka kao i gornji deo usana kako bih postigla efekat punijih usana. Ovaj halajter najčešće  koristim kada želim da moj makeup bude kompletan, odnosno za neke malo svečanije prilike dok Ingrid  hajlajter u kamenu koristim svakodnevno. Jeste da mnoge od vas izbegavaju korišćenje istog svakodnevno jer smatrate da može da izgleda malo napadno, ja sam suprotnog mišljenja. Leto je i sve je dozvoljeno. Veoma je lagan za lice, ima vrlo blag prijatan miris i nije mi izazvao nikakve neželjene efekte.
Trajnost proizvoda je odlična i idealan je za ove letnje dane kada želimo da zasijamo. Ovo je još jedan Ingrid proizvod koji me nije ostavio ravnodušnom i koji me je iznenadio svojim kvalitetom. 
Cena proizvoda je 769,00 dinara šro uopšte nije mnogo iz razloga što će vam duži vremenski period trajati. Možete ga nabaviti putem online prodavnice Kozmetika i Parfemi.

Нема коментара:

Постави коментар