четвртак, 13. октобар 2016.

Galafarm - Trake Za Depilaciju

U današnjem postu vam pričam o Silk trakama za depilaciju lica i tela. Ja sam neko ko ne trpi bol ali sam jako želela da probam i ovaj metod uklanjanja neželjenih dlačica. 
Silk trake za depilaciju namenjene su za odstranjivanje dlaka s' nogu, ruku, ispod pazuha, bikini zone i drugih delova tela i lica. 

Trake za depiliranje nam dolaze u providnoj foliji koja je upakovana u kartonsku kutiju. Uz to dobijamo i brošuru u kojoj je sve temeljno objašnjeno, kako i na koji način pravilno koristiti trake kao i dve vlažne maramice koje nam služe da lakše uklonimo preostali vosak sa lica ili tela. 
U brošuri nam kažu da pre upotrebe traka obavezno proverimo test osetljivosti kože. 

Kako trake nisam ranije koristila, iskrojila sam jedan deo trake i probala na ruci. Nisu se javile nikakve iritaciji niti neželjene reakcije pa sam probala da ih testiram. Uzela sam jednu celu traku i trljala dlanovima kako bi se vosak zagrejao, zatim ih odlepila jednu od druge pa zalepila na telo. Sačekala malo pa odlepila, nije bilo tako strašno kako sam mislila da će biti. ;) Dobar deo dlačica je bio uklonjen ali sam postupak morala da ponovim još jednom. Zatim sam ponovo zalepila traku na isto mesto pa odlepila. Tada je bio znatno bolji učinak. 
Moj opšti utisak o ovim trakama je pozitivan, ali ukoliko me pitate učinak bi mogao biti malo bolji. Cena Galafarm traka za depilaciju iznosi 430, 00 RSD ili 3, 5 e. Možete ih nabaviti u svim privatnim apotekama, ukoliko tu trenutno nema ovog ili drugog proizvoda na stanju možete ih poručiti u istim apotekama. Za sve informacije o Galafarm proizvodima posetite njihov sajt ovde --->> Galafarm.


Нема коментара:

Постави коментар