среда, 19. октобар 2016.

Sache Cosmetics - Utisci

Pre izvesnog vremena na testiranje sam dobila testere koji su stigli čak iz Hrvatske, odnosno od kompanije Sache Cosmetics. Pa pre nego što vam predstavim njihove proizvode želim da im se zahvalim što su mi omogućili da dobijem njihove testere za vrlo kratko vreme i da imam tu priliku da probam njihovu kozmetiku čiji glavni sastojak je med.

Šta je Sache Cosmertics?

Sache Cosmetics je 100% prirodna kozmetika pravljena od pčelinjih produkata i biljnih ekstrata. Sadrži ekološka biljna ulja, najkvalitetniju vrstu pčelinjeg voska, polen, propolis, med i matičnu mleč. Cilj Sache Kozmetike je dokazati da kvalitetni kozmetički proizvodi ne moraju sadržati štetne supstance i priširiti svest o kvalitetu prirodne kozmetike za negu lica i tela. Sache Cosmetics kreira kozmetičke proizvode za negu lica i tela koji su potpuno prirodni, izbegavajući štetne aditive, konzervanse i ostale hemikalije koje se koriste u kozmetičkoj industriji. Proizvodi nisu testirani na životinjama nego u laboratorijama predviđenim za to, pa su zdravi i sigurni za korišćenje na koži odraslih i dece, pa su pogodni i za osobe sa osetljivom kožom i kožnim oboljenjima. 
Kada sam se prvi put srela sa dnevnom kremom za lice, bilo mi je jako zanimljivo što je tekstura kreme jako slična medu. Zatim sam probala i noćnu kremu i maske za lice i svi proizvodi imaju jako sličnu teksturu koja veoma liči na med. Moram da vam kažem da su me i maske kao i kreme jako oduševile. Prvi osećaj kada nanesete masku na lice jeste da vam je lice lepljivo, jako lepljivo. Nakon 20 minuta od nanošenja maske, isperete lice toplom vodom i onda počinje prava čarolija. Lice bude tako nežno i meko da je to predivno, slobodno mogu da kažem da sam probala mnogo maski za lice ali ove su najbolje. Meni se najviše dopala maska za suvu kožu, koja hrani iznutra i štiti spolja. Cvetni prah kao ,,superhrana" obiluje vitaminima, mineralima, aminokiselinama i enzimima koji dubinski prodiru u kožu i tako obnavljaju njene funkcije. Maslinovo ulje kao i ulje jojobe dodatno i dugotrajno hrane vašu kožu, vraćajući joj elastičnost, dajući joj mekoću i usporavajući proces starenja.
Htela bih da pohvalim i njihove anti-age hranljive kreme koje su takodje jako dobre i imaju veoma dobro dejstvo. Preporučuje se da se koriste ujutro i uveče jer je tako rezultat potpun. Meni se najviše dopala krema za normalnu kožu jer mi nekako najviše odgovara licu, daje mu dodatnu hidrataciju, lice se tokom celog dana lepo sija, nečistoće se manje vide i kao da mi ujednačava tonus kože. 

Žao mi je što Sache kozmetika nema da se kupi kod nas, ima u susednoj Hravtskoj, pa ukoliko budete išli na putovanje ili prolazili tuda; imate moje preporuke za ovu prirodnu i jako kvalitetnu kozmetiku.

Нема коментара:

Постави коментар