уторак, 25. октобар 2016.

Minut Obrok Ovsene Kase

U hladnim jesenjim danima najvise nam treba nesto toplo i ukusno da nas zagreje. Dan je dosta kraci, obaveza previse i najradije bismo pripremili nesto brzo ili "na brzaka" kako znamo da kazemo. Jos kada je to nesto jako zdravo, dijetalno i bez trunke secera pa to je pun pogodak. Zato danas pricamo o Minut Obrok Ovsenim Kasama.

Bicu iskrena pa cu priznati da ranije nisam konzumirala Ovsene Kase jer kod mene u radnji ih nema, pa je za mene bio pravi izazov i zadovoljstvo probati ih. Postoje cetiri kase sa razlicitim ukusima i ja sam dobila od svake po jednu a to su: kasa sa ukusom cokolade, maline, jagode i jabuke. Sve su lepe na svoj nacin ali moje simpatije je pokupila Minut Obrok Kasa sa komadicima maline. Na samom pocetku posta zelim da vam kazem da su Minut Obrok kase dijetalne, posne, nemaju u svom sastavu repin secer i jako brzo se pripremaju.
Kako ne volim voce u poslasticama mislila sam da ce mi se najvise dopasti kasa sa komadicima cokolade, medjutim kasa sa malinama je pobedila.
Ono sto mi se jako dopalo u kasi sa komadicima jabuke jeste ukus cimeta koji ja obozavam. Malina i jagoda su jako socne i po ukusu mi jako prijaju dok je kasa sa cokaladom malo vise hranljiva i brzo me zasiti. Kase su jako hranljive i imam utisak da mi daju znatno vise energije. Sama ambalaza kase je veoma lepa i sarena pa vas posto vas mami da je kupite. Minut Obrok je nesto sto cu nastaviti da koristim jer volim ovakve obroke, ne drzim dijetu ali jako volim zitarice. 


Nacin pripreme:
Kase mozete pripremati sa vrelim mlekom ili sa vrelom vodom. Probala sam oba nacina i sa mlekom su mi bile ukusnije. Pripremite vrelu vodu ili mleko i sipate u casu sa kasom, zatim promesate kasicicom koji uz nju dobijate. Sacekate 2-3 minuta dok se ne ohladi i zatim mozete da ih konzumirate. Ukoliko se odlucite da dodate malo secera, necete pogresiti jer ce ukus ostati isti i malo sladji naravno. :)
Kada sipate vrelu vodu ili mleko u casu, u dnu case videcete dve crvene linije do koje treba da sipate tesnost. Prva linija oznacava ako hocete guscu kasu i druga ako se odlucite za malo redju.
Za pripremu ovog obroka treba vam samo minut vremena, sto je idealno za nas koji stalno zurimo.

Mnogo mi je drago da se proizvodi bas u nasoj zemlji, pa mozemo da uzivamo u domacim proizvodima.
Minut Obrok ovsene kase mozete kupiti u svim Maxi prodavnicama i njihova cena je oko 100, 00 RSD ili 0,8 e. Ja sam pre par dana kupila u prodavnici zdrave hrane, tako da pogledajte mozda ih ima i u tim objektima.


Da li volite zdravu hranu? Koji ukus najvise volite?

Нема коментара:

Постави коментар