уторак, 11. октобар 2016.

Poručivanje Sa AliExpress Sajta Preko Posrednika

U potrazi za malo drugačijim nakitom, slučajno sam na facebooku primetila jednu devojku koja je posrednik sa AliExpress sajta. 

Prvo sam se dvoumila da li da poručim set nakita koji mi se dopao jer pomislih u sebi: ,, Nemaš gde ovde da kupiš, pa moraš čak od tamo", ali zaista ponuda im je fenomenalna.

Pored nakita tu možete kupiti i kozmetiku, pribor za šminkanje, garderobu, obuću, torbe, ma sve što vam je potrebno.

Ja sam za početak kupila samo ovaj set, da bih se uverila kakvi su kao prodavci a i kakav je nakit.
Verujem da sve sada zanima kako to ide, javila sam se Mariji i ona mi je sve detaljno objasnila.

Pogledate šta vam se dopada i pošaljete joj sliku predmeta koji želite, zatim se dogovorite oko provizije koju ona uzima a ona iznosi samo 10-20%, zavisi od paketa. Dostavu do nje ne plaćate vi, plaćate samo dostavu kada vam ona pošalje vaš paket (uglavnom do 250 RSD), i carinu ukoliko je ima ako je paket dosta veći. Kao što rekoh, ja sam poručila set nakita minđuše i ogrlicu i kod mene je nakit stigao 20 dana od dana kada sam poručila, bilo je dobro zapakovano, nije otvarano i nakit je prelep što možete videti na slikama u postu. 

Ja sam živi romantik pa sam želela i nakit u tom stilu, da je elegantan a diskretan jer mi treba za jednu posebnu priliku. Inače, Marija je posrednik sa dugim nizom saradnji, čak preko 500. uspešnih saradnji je imala i mene je oduševila jer ima samo 18. godina. Jako je mlada a već uspešna i zbog toga i pišem ovaj post, jer želim da joj pomognem da bude još uspešnija a i vama pokažem gde možete poručiti stvarčice sa Aliexpres sajta uz minimalnu proviziju. Ja sam već izabrala šta ću sledeće da poručim a vi ponudu možete pogledati ovde: --->>AliExpress.
Mariju možete kontaktirati na njenom faceboom profilu, klikom na Bunny Aisha.

1 коментар: