петак, 21. октобар 2016.

Makeup Revolution Liqud Eyliner


Kako dugo nismo pricali o dekorativnoj kozmetici, vreme je za nju. Par devojaka me pitalo koji ajlajner koristim jer im mnogo lepo izgleda na mojim slikama a odgovor se krije u samom nazivu posta ,,Makeup Revoloution". Nisam zelela o njemu da pisem jer su slova sa ambalaze izbledele jer ga koristim jako dugo pa sam  i njegovu kutiju bacila ali posto je dosta vas pitalo evo posta.


O proizvodu:

Lako se nanosi tečni eyeliner, intenzivan je u crnoj boji i traje ceo dan! Četkica vam omogućava da lako kontrolišete liniju i stvorite željani učinak i brzu formulu za sušenje. Posle jednog nanošenja je dovoljno istenzivan!

Ajlajner nam dolazi u plasticnoj, cvrstoj, uzanoj bocici crne boje naravno kao i svi standardni ajlajneri. U njemu dobijamo 3 ml proizvoda i njegova cena je 500, 00 RSD ili 4 e.

Cetkica:

Ima jako tanku i preciznu cetkicu koja omogucava lako nanosenje ajlajnera. Za one koji su pocetnici savetujem da prvo zalepe selotep traku i na taj nacin dobiju zeljenu liniju na kapku oka. Da se vratimo na cetkicu, cetkica je vrlo tanka i precizna ali na samom vrhu cetkice nalazi se jedna kao malo deblja tacka, ne znam zbog cega je to tako ali meni to uopste ne smeta da dobijem zeljenu liniju.
Pigmentacija ajlajnera je odlicna, posebno mi se dopada kod njega sto ne pravi mrlje kada se nanese preko senke, kao neki ajlajneri koje sam ranije probala. Stoji na ocima tokom celog dana ili noci bez micanja, veoma brzo se susi i ne izaziva nikakve iritacije niti peckanje ociju. Micelarnom vodom se odlicno skida sto je jos jedan plus za njega jer mi je najbitnije da mogu lako i bez problema da skinem sminku sa lica. Vrlo je intezivan i nema potrebe za ponovnim nanosenjem. Dakle, jako sam zadovoljna ovim ajlajnerom i toplo ga preporucujem jer je zadovoljio sve moje potrebe i ocekivanja.
Ja sam trenutno jako prehladjenja, pa mi ruke drhte i zao mi je sto nisam mogla da vam predstavim bolje svoceve, nije do mene.

 Ajlajner sam dobila od sestre za rodjendan a vi ga mozete nabaviti na stranici Makeup Revolution Srbija.
Da li ste koristile nesto ovog brenda, sta mi preporucujete sledece da probam?


1 коментар: