среда, 3. август 2016.

Nakit Nataša Bečej

Zdravo, drage moje! Moram vam reći da sam s' nestrpljenjem čekala ovaj dan, i jedva dočekala da vam pišem o jednom veoma lepom i kreativnom nakitu. Sve mi želimo da budemo doterane i lepe ali bez nakita to nije to. Nakit je ono što upotpunjuje našu odevnu kombinaciju i čini naš stajling mnogo lepšim i elegantnijim.


Zato vam danas predstavljam Nakit Nataša Bečej.


Nakit Nataša je nastao još marta 2013-godine. 

Ideja o izradi nakita se rodila jer je mlada umetnica volela često da se druži sa papirom, makazama i lepkom, pa je stalno volela nešto da pravi, tako je nastao i nakit. 
.
Verovala je u sebe, da će uspeti, i nije se ni malo pokajala. Predivni komadi nakita koji pravi su zaista nešto prelepo. Modni detalji uz koje će svaka dama zablistati, izgledati elegantno, samopouzdano i posebno. 


Ono što se meni dopalo i po čemu se izdvojila ova stranica jeste to što tu možemo nabaviti nakit i za male i za velike princeze. 
Pa tako mame kada kupuju za sebe, mogu da obraduju i svoju devojčicu adekvatnim nakitom.
Ono što ne znate jeste da je Natašin nakit više nego povoljan. Cene su po meni baš niske i najjeftiniji komadi nakita se kreću od 30 do 50 RSD i to su uglavnom minđušice za devojčice. Dok je cena najskupljeg komada 500 RSD i to su uglavnom ogrlice ili narukvice.
Ono što se trenutno najaviše kupuje to su minđuše sa metalnom osnovom i resin-perlom, minđuše sa ružicama koje se meni veoma dopadaju i narukvica od veštačke kožice sa metalnim elementom.
Meni je jako teško da izdvojim dva ili tri komada nakita koji mi se najviše dopada, jer bi to bila uvreda za ostale. Ceo asortiman nakita je više nego predivan i ako moram da biram svoje favorite to bi bila bela narukvica sa metalnim detaljima ili možda minđušice sa resama kao na sledećoj slici. :)

Sav nakit koji vidite na stranici se može uraditi isti ili sličan, pošto se urađeni komadi nakita veoma brzo prodaju. 

 Ukoliko želite da kupite nakit o kom sam vam danas pričala to možete uraditi na stranici Nakit Nataša - Bečej.








Sada da vam pokažem šta će se to naći za vas, u nagradnoj igri koja kreće sutra ujutro. 


Dakle, sutra možete učestvovati u igri imate priliku da osvojite ovaj divan set, narukvicu i predivne minđuše koji možete nositi tokom celog leta pa i jeseni. Nata se stvarno potrudila i napravila jako lep set za vas ili vašu dragu osobu.



Pored nakita tu možete kupiti i romantične kartice na kojima možete napisati posvetu ili čestitku. Tu takođe možete kupiti i ukrasne kutije za kolače, rođendane i svadbe. 



Nadam se da vam se dopada današnji post i ostavljam vas da još malo uživate u slikama jer su stvarno raj za oči. :)
Posetite stranicu Nakit Nataša - Bečej i izaberite nakit koji odgovara baš vama, vašem stilu odevanja i ukusu. Nakit je veoma lep, sigurna sam da ćete uživati u sledećim slikama. :) 





2 коментара: