среда, 10. август 2016.

Recenzija Essence All About Nudes Senki Za Oči

Pozdrav svima!  Izvinite što me neko vreme nije bilo, ali bila sam sprečena iz opravdanih razloga. Za danas sam vam spremila recenziju Essence All About senki za oči. 

O Proizvodu:

Nove palete senki za oči imaju pravi wow faktor. Svaka nudi osam trendi i savršeno uklopljenih boja - od svetlih nijansi do srednjih i tamnih. Meka i dugotrajna tekstura sa različitim efektima, u rasponu od mat i svetlucavog do metalik, omogućava kreiranje najrazličitijih izgleda.

Paleta senki nam dolazi u providnom, plastičnom pakovanju koje je izuzetno čvrsto, pa je možete nositi svuda sa sobom. Takođe ne zauzima mnogo mesta pa ukoliko ste navikle da imate uvek šminku ''za svaki slučaj'' pored sebe, možete je poneti sa sobom jer ne zauzima mnogo mesta pa staje u svaku pismo torbicu.


Kada sam htela da kupim senke mnogo sam se dvoumila jer nisam znala koju paletu da izaberem, ima ih četiri u ovoj liniji a to su: Bronze, Nudes, Roses, Greys. Opredelila sam se za Nudes paletu jer su mi njene nijanse najviše odgovarale i trebale mada su sve slične samo je intezitet jači.
Senke su veoma lepe, kremaste i ne truse se. Najviše sam koristila belu, hladniju braon i belu sedefastu što možete primetiti na slikama. Veoma su postojane i predivno izgledaju na očima. Prva kolona senki je jako pigmentisana i razlika u nijansama je znatno vidljiva.

Dok je druga kolona drugačija, razlika u nijansama je jedva vidljiva, ali ako želite da imate smokey eyes one su pogodne jer svaki put kada se tako šminkate možete da koristite drugu nijansu senke. 

Kao što možete videti donje nijanse su onako srednje pigmentisane dok su gornje imaju izuzetno jak pigment, ja često koristim ovu paleticu jer mi se dopadaju njene boje. Ukoliko želite da imate prirodnu boju obrava pa samo lepo da ih popunite koristite ovu paletu, ja tako radim kada želim da mi izgledaju baš onako prirodno. Prva kolona senki mi se više dopala jer im je pigmentacija mnogo bolja u odnosu na drugu koju kada nanesete jedva da vidite trag na očima. Ali, možda to tako i treba da bude jer ipak se radi o Nudes senkama, a ja sam navikla na jake boje. Sve u svemu presudite same da li vam odgovaraju ili ne. Kao što rekoh, boje su jako lepe samo su gornje znatno više pigmentisane od donjih. 
Ono što mi se malo nije dopalo to je što slova sa pakovanja veoma brzo izblede, ali to i nije toliko bitno u odnosu na kvalitet senki. Nisam se pokajala što sam je kupila, i planiram da nabavim i Bronze paletu. Jer sklad cene i kvaliteta je srazmeran.

Senke možete nabaviti u svim Lilly ili DM-radnjama.  Njihova cena je 549, RSD ili 4, 46 E. 

Da li ste koristile ovu ili neku drugu paletu?
Kakvi su vaši utisci?

5 коментара: