петак, 9. јун 2017.

Fashion Vintage Metal Frame Women Sunglass 6 Colors- Rewiev

Drage moje, pre par dana su mi stigle svoje poručene naočare sa sajta Enjoyours. Kako su mi se mnogo dopale, odlučila sam da ih pokažem i vama. Zaista odličan sklad kvaliteta i cene presudili su da napišem post i o njima.
Stigle su mi nakon dvadesetak dana od poručivanja, više nego dobro zapakovane kako se ne bi oštetile a kada su stigle na moju adresu usledilo je oduševljenje. Kvalitet istih je više nego odličan, stakla naočara su na fazon ogledala pa se zaista izdvajaju u moru drugih  i baš su upečatljive. Okvir načara je metalni i veoma su lagane za nošenje. Izgledaju ovako:





Cena ovih divnih naočara je svega 3,99$ ili oko 300 dinara. Zaista su povoljne a odlična stvar je što stakla istihh možete izabrati u raznim bojama.
Kako bi videle kako izgledaju na sajtu i kakve sve boje se nude, možete posetiti link: Fashion Vintage Metal Frame Women Sunglass 6 Colors.

Celokupnu ponudu sajta možete pogledati ovde: Enjoyours.

Da li ste poručivale sa ovog sajta, kakva su vaša iskustva?

1 коментар: