понедељак, 5. јун 2017.

Online Shopping For Her And Him



Zdravo, lepe moje. Danas vam prenosim utiske o još jednoj online kupovini sa Rosegal sajta. Dostava sa ovog sajta je potpuno besplatna a dodatnih troškova carine nisam imala.
Dugo sam želela da imam ovakav kombinezon pa sam se prilikom poručivanja jako dvoumila jer ga nije bilo u mojoj veličini, pa sam razmišljala da li da ga uzmem u manjoj veličini jer mi se baš jako, jako dopao. Lepota ovog predmeta je pobedila i ja sam ga poručila u nadi da ću nekako uspeti da uđem u njega. :)

Kada je stigao mislila sam da će mi biti tesan, mnogo je lepši nego na sajtu i zaista je idealan za ove dane. Nekako sam uspela da ga obučem mada bi mi naravno lagodnije bilo u mojoj veličini. :) Materijal je jako lep i prijatan, ukrašen je belom čipkom u predelu ispod grudi a na leđima ima rajfešlus pomoću koga se zašnjirava, više nego prelep. Ako bih mu nešto zamerila to je da je u predelu grudi malo više otvoren, pa koji god grudnjak da stavite mislim da bi on virio. Kako ne volim ništa bez grudnjaka da nosm a ni da vidim na nekome, mislim da mu je jedino to mala zamerka. Mada, ja ću ga svakako nositi ovako jer da  mi se ne dopada ne bih ga ni uzela. :)







Drugi deo ovog paketa je namenjen za mog dečka, radi se o muškoj majici koja je crne boje, veoma mi se dopala pa sam htela i njega malo da obradujem. Majica je potpuno ista kao kod njih na sajtu, možda čak i lepša a veličina je indetična našim veličinama. Materijal je takođe veoma lep, prijatan i lagan za nošenje a majica je takođe jako povoljna s' obzirom na to da je dostava besplatna. Izgleda ovako:


Celokupnu ponudu Rosegal sajta možete videti ovde: Rosegal.

Da li ste kupovale sa ovog sajta, kakva su vaša iskustva?





9 коментара:

  1. Анониман5. 6. 2017. 09:49:00

    Jako lep post, draga. Rosegal je jako lep sajt, sa veoma kvalitetnim stvarčicama.
    P.S. Na mom blogu sam organzovala Q&A, bilo bi mi drago kad bi mi postavila nekoliko pitanja.

    It's Q&A Time | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, post je predivan, ali moram priznati da sam se pravo iznenadila kada sam pročitala da je tvoja narudžba, ustvari, kombinezon. Kladila bih se da je u pitanju haljinica :). Znači, oduševljena sam ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  3. Kombinezon je savrsen, i prelepo ti stoji ♥

    Jana Lukic

    ОдговориИзбриши