петак, 24. новембар 2017.

Black Friday 2017 - Dresslily Site Vish List


Pripreme za najluđu noć su uveliko počele, kako kupovina dekoracije za dom tako i kupovina odeće za tu posebnu noć. 

Devojke uglavnom biraju najlepše haljine, a ja vam danas predstavljam više nego sjajnu i povoljnu ponudu haljina sa Dresslily sajta. 

Izbor je prelep, kako dugih tako i nešto kraćih haljina a ove koje vam danas predstavljam ne koštaju više od 1000 dinara. Na Dresslily sajtu je veliko sniženje trenutno, zbog praznika Black Friday Zaful 2017, pa pored popusta možete ostvariti i popust na celu porudžbinu u zavisnosti od toga koliki iznos je u pitanju. Ukoliko gledate ovaj sajt obavezno pogledajte i ponudu obuće, imaju jako lepih i elegantnih modela cipela i čizmica. Više o haljinama možete saznati klikom na linkove ispod slike.

Da li vam se dopada moj izbor i koja je vaš favorit?


3 коментара:

  1. Prelep izbor haljina,najvise mi se svidja ova siva haljinica 😊

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan odabir draga. Haljine su zaista predivne i mislim da bi idealno stajale skoro svakoj ženi. Posebno mi se dopada ova siva. Mada bih ja tada malo riskirala i obukla neku jaku boju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. wonderful pieces!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/2017/11/wine-red.html

    ОдговориИзбриши