петак, 24. новембар 2017.

Black Friday 2017 - Rosegal Site Vish List

Kada je shiping u pitanju sve mi volimo snizenja i popuste, tako je na Rosegal sajtu sada veliko snizenje jer je kod njih praznik Black Friday 2017. Mnogo toga je trenutno na popustima velikim, a na porudzbine preko 35$ dobijate dodatan popust. 

Zaista su sjajni i stalno organjzuju ovakve popuste kako bi svojim korisnicima pružili što bolju i lepšu kupovinu. 

Malo sam razgledala njihovu ponudu i oduševila me praznična kolekcija. Na ovom sajtu možete pronaći mnogo nkvogodišnjih dekoracija za uređenje doma, maski za najluđu noć kao i odeće. Meni su posebnu pažnju privukle pidzame za celu porodicu. Da, da dobro ste čule. Možete izabrati mnogo motiva, zaista su predivne i jednog dana bih volela da imam takvu. Kada kliknete na onu koja vam se najviše dopada, sa desne strane možete izabrati i veličine koje vam trebaju. Za vas, vašeg muža i dete. I što je najbolje uopšte nisu skupe, jako su povoljne i isplati se kupiti ih. Izabrala sam tri prelepa seta koja su se meni nekako svidela, klikom na linkove ispod slike možete saznati više o njima.

Kompletnu ponudu sajta kao i velika sniženja možete pogledati ovde:  Rosegal 
Nadam se da vam se dopada moj izbor i da volite ovu prazničnu čaroliju.



2 коментара:

  1. Pidžame za porodicu su mi svakako jedne od najljepših dijelova. Toliko divnih slika tada nastane, a i nekako osjećam da je porodica još povezanija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. cute pieces! hooray for black friday!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/2017/11/wine-red.html

    ОдговориИзбриши