недеља, 21. јануар 2018.

Kupovina sa Rosegal sajta - Kupovina iz fotelje

Pre samo nekoliko dana stigla mi je jedna porudzbina sa Rosegal sajta, vrednost paketa je bila 50$ a dodatnih troškova carine nije bilo. Ovaj put sam poručila tri haljine i jedne cetkice o kojima vam danas pričam. Ne znam zbog čega, u poslednje vreme mi se dopadaju haljine koje su urađene od čipke. Pa sam tako ovog puta poručila dve takve.  


Crna haljina je veoma kvalitetna, cela je pokrivena čipkom pa i po rukavima. Na leđima ima lančić koji se naknadno kači i koji ovoj haljini daje neku posebnu draž i neki baš lep efekat. M je veličine i srazmerna je našoj veličini. Jako je prijatna za nošenje i lepo se osećam kada je nosim. Elegantna je i može se nositi samo za posebne prilike i važnije događaje.
Možete je pogledati ovde:  Club Dresses.


Druga čipkasta haljina je teget boje, meni je malo kraća jer je postava kraća a čipka malo duža od nje. Inače ovako mi je taman i mnogo mi se dopada njena teget boja. Prati liniju tela i veoma lepo izgleda kada se obuče. M je veličine i srazmerna je našoj veličini. Možete je nositi za izlazak ili neke svečanosti. Jako je povoljna a možete je pogledati ovde:  Plunge Long Sleeve Lace Mini Bodycon Dress - Blue.







Treća halnina sa ovog sajta je nešto drugačija a iskreno meni i najlepša. Cela je od pamuka, gornji deo haljine je bele boje dok je donji deo sa 3D efektom. Veoma je lepa i kada se obuče veoma lepo stoji, pa bi uz neke crne, duboke cipele bila pun pogodak. Rukavi haljine su dužine 3/4 i zaista ja na njoj ne bih menjala ništa. 
Na sajtu je možete pogledati ovde:  Striped Galaxy Pattern Bodycon Dress - White.





 Četkice su crne boje, u setu dobijamo 18 četkica koje služe za šminkanje lica i očiju. Zbog elegantnog izgleda podsećaju kao neke skupe, brendirane četkice. Cena je veoma povoljna, koštale su svega 6$ a veoma su kvalitetne. Dlaka je vrlo meka, ne linja se i ne opada čak ni posle pranja. A, oni koji beže od kineskih četkica zaista ne znaju šta propustaju i mislim da su u velikoj zabludi. Ovakav set možete kupiti u raznim bojama a cena je ista za sve. Više o njemu možete videti ovde:   18Pcs Face Eye Multipurpose Makeup Brushes Kit - Black.





Nadam se da vam se dopao moj izbor a kompletnu ponudu sajta možete videti ovde: Rosegal.

1 коментар:

  1. Jako mi se svidjaju cetkice! Obozavam da ih kupujem jako.Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ces i ti moj 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши