недеља, 21. јануар 2018.

Online Shoping sa Dresslily sajta


Pre oko nedelju dana stigao mi je paket sa Dresslily sajta. Vrednost paketa je bila 50 dolara a troskovi carine svega 500 dinara. Bio je jako dobro upakovan a u njemu sam porucila jedne veoma lepe cizmice sa potpeticom, jedan set cetkica i muski duks. Paket je stigao mesec dana od porucivanja.

Jako sam se radovala ovim cizmicama jer jako volim obucu sa visokom potpeticom. Stigle su potpuno indeticne cizmicama sa sajta ako ne i lepse nego sto sam ih videla tamo. Broj cizmica je 37 i srazmeran je nasem broju, jako su kvalitetne i elegantne i veoma udobne. Imaju platformu ispod prstiju pa ih je lakse nositi. Obuvaju se na navlacenje i jako mi se dopadaju. 




Pored cizmica porucila sam i jedan set cetkica kako bih svoju kolekciju cetkica za sminkanje upotpunila. Set sadrzi 18 cetkica za sminkanje ociju i lica a pretezno su cetkice za nanosenje senki. Dopadaju mi se jer je drska crna pa samim tim i nekako elegantna dok je dlaka cetkica veoma meka i nezna. Nije mi opadala ni pre ni posle pranja. Jako su prakticne i povoljne pa ukoliko se odlucite za ovu kupovinu imate moje preporuke. 
Na sajtu ih mozete pogledati ovde:  18Pcs Multipurpose Facial Makeup Brushes Set.





Kao i uvek i ovaj put sam porucila nesto za jaci pol, znam da vas uvek zanimaju utisci o kupovini odece za muskarce jer je i vi cesto porucujete pa vam ovaj put prenosim utiske o duksu za njih. Duks je sive boje, na prednjoj strani duksa ukrasen je koznim delom u braon boji koji ovaj duks cini posebnim. Materijal je veoma kvalitetan i topao, deblji je pa je vise za hladnije dane. L je velicine i odgovara nasoj M velicini. Kada je u pitanju odeca za jaci pol uvek uzimam broj vecu jer su njihovi kalupi manji. Jako lepo stoji kada se obuce i imate moje tople preporuke za ovaj predmet.


Da li vam se dopada ova kupovina i da li ste porucivale sa ovog sajta? 

2 коментара: