четвртак, 1. март 2018.

INGRID Mattifying & Anti-Redness - Idealna Podloga Za šminku, Za Sve Tipove Kože


Osnova svakog šminkanja treba da bude dobra i kvalitetna podloga za šminkanje, u zavisnosti od tipa i stanja kože biramo bazu, odnosno podlogu za šminkanje koja odgovara baš nama. Kako sam ranije probala i oduševila se Ingrid Smoothing & Illuminating podlogu za šminku, nisam želela da se zaustavim na tome pa sam odlučila da probam i testiram još jednu njihovu podlogu za šminkanje, odnosno Mattifying & Anti - Redness

O proizvodu:,, Podloga za šminku INGRID Mattifying & Anti-Redness namenjena je vama ukoliko želite da postignete besprekoran, ujednačen ton vašeg lica i stvorite savršenu osnovu za dalje šminkanje.''
Kada sam posmatrala koju ću podlogu da kupim, razmišljala sam prvo o stanju svoje koze i pravom razlogu zbog kog mi je ona potrebna. Tokom hladnijeg vremenskog perioda moje lice dobija veoma jako crvenilo koje se sa samim puderom ne može prekriti, kako je ova podloga zelene boje odnosno tonirana, mislila sam da bi ona pomogla u tome da prekrijem crvenilo na obrazima koje mi se tokom zime javlja.

Osnovne karakteristike ovog proizvoda osim što su da produži vek trajanja šminke na licu jesu i da ujednači ten, prekrije sve nedostatke i crvenilo, lako se nanosi, ima automatsku pumpicu i ima ulogu korektora.

 Ova podloga je tokom proteklog perioda bila pravi spas za mene, kada je šminkanje u pitanju. Zelene je boje, lako se nanosi i potrebna je mala količina ovog proizvoda kako bi prekrila celo lice. Možete je nanositi četkicom ukoliko vam je tako lakše, mada je ja utrljavam prstim i sačekam dva minuta da se ujednači i stopi sa licem. Nakon toga nanosim tečni puder i crvenilu sa obraza nema ni traga. Ono što je važno da kažem, jeste to da ovu podlogu možete koristiti i samostalno; bez ikakvog pudera. 
Jako lepo ujednači ten lica pa je često koristim i bez pudera, malo maskare i nekog nude ruža jesu sve što mi tada treba kako bi moj makeup izgledao prirodno i sveže.
 Baza je namenjena za sve tipove kože, imam normalno lice sa masnom T-zonom, nisu mi se javljale nikakve neželjene reakcije čak ni na masnoj T-zoni. Ne prosijava i šminka traje sve dok ne poželimo da je same skinemo.
U ovom proizvudu sam dobila i vise nego sto sam ocekivala od njega.

Krajnji efekti podloge jesu:

  • Vaš ten postaje ujednačen i besprekoran,
  • Stvara se efekat ravne kože, a pore i sitne linije na licu postaju jedva vidljive,
  • Pruža vašoj koži blistav, zdrav i mladalački izgled,
  • Nakon nanošenja podloge vaša koža ubrzo postaje prozračna, glatka i čvršća,
  • Koža lica je hidrirana, svilenkasta i meka na dodir,
  • Efikasno prikriva tragove umora, pa ćete delovati odmorno i sveže.

Ako bih morala da ocenim ovaj proizvod bila bi to čista desetka, jer vredi mnogo više od njegove redovne cene. Jako mi se dopada jer odlično ujednačava ten, prekriva crvenilo i nepravilnosti, može se koristiti i u svrhu korektora; kao i samostalno što je meni najbitnije jer ne volim svakodnevno da koristim tešku šminku.

Cena ovog proizvoda je svega 889,00 dinara a na njihovom sajtu ga možete pogledati ovde:  Podloga za šminku INGRID Mattifying & Anti-Redness, a pored ove podloge možee pogledati i preostalih pet baza u zavisnosti od toga kakvo vam je lice i šta očekujete od proizvoda.
Možete je nabaviti na sajtu Kozmetika i Parfemi RS. a ukoliko vaša kupovina iznosi više od 1000 dinara, dostava kozmetike na vašu adresu je besplatna.

Da li ste koristili ovu ili neku drugu podlogu ovog brenda i kako ste zadovoljne?


1 коментар: